موضوعات داغ

شرایط پیش فروش جک S5 اتوماتیک توسط کرمان موتور ویژه نیمه دوم آذرماه + جدول

عکس مطلب اول
گروه خودروسازی کرمان موتور در فروش ویژه نیمه دوم آذرماه خود که از روز یکشنبه 17 آذرماه آغاز شده و تا 30 آذرماه ادامه خواهد داشت، پیش فروش خودروی شاسی بلند جک S5 اتوماتیک با قیمت قطعی را ادامه می دهد و مشتریان می‌توانند با انتخاب پیش پرداخت و شرایط متنوع، نسبت به ثبت نام این خودرو اقدام کنند.
در شرایط فروش کرمان موتور آمده است که خودروی شاسی بلند جک S5 اتوماتیک با قیمت مصوب 307 میلیون و 500 هزار تومانی و موعد تحویل آبان و دی ماه 99 ثبت سفارش خواهد شد، که کمی افزایش قیمت را تجربه کرده است. در ادامه باتوجه به جدول ارائه شده از سوی کرمان موتور می توانید از جزییات فروش این خودرو ویژه نیمه دوم آذرماه مطلع شوید.

شرایط پیش فروش جک S5 اتوماتیک ویژه نیمه دوم آذرماه

شرایط پیش فروش جک S5 اتوماتیک ویژه نیمه دوم آذرماه

در ادامه هم بد نیست بدانید که در مشخصات فنی، جک اس 5 از پیشرانه‌ 1997 سی‌سی بنزینی توربوشارژر سود می‌برند که قدرت تولیدی آن در 5200 دور بر دقیقه به 174 اسب بخار و گشتاور تولیدی آن در 2000 الی 4000 دور بر دقیقه به حداکثر 265 نیوتن متر می‌رسد که حداکثر سرعت 180 کیلومتر بر ساعت را به همراه خواهد داشت. در خط انتقال قدرتی هم شرکت سازنده از دو جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک دوکلاچه و جعبه دنده‌ 6 سرعته دستی استفاده کرده است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/9/18
زرت