موضوعات داغ

رنو مگان R.S تروفی R یک رکورد سرعت جدید در پیست سوزوکا به ثبت رساند + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
اوایل امسال مسابقه جایزه بزرگ ژاپن در سوزوکا خاطرات خوشی برای رنو به جای نگذاشت، اما این خودروساز فرانسوی این هفته با ثبت رکورد سرعت جدیدی در همان پیست تمام آن خاطرات بد را فراموش کرده است.
رنو مگان R.S تروفی R توانست رکورد سرعت جدیدی را در دسته خودروهای دیفرانسیل جلو با حضور لورن هورگون پشت فرمان بشکند. مگان R.S توانست مسیر ۵.۸ کیلومتری این پیست را در ۲ دقیقه و ۲۵.۴۵۴ ثانیه طی کند که ۳ ثانیه سریع‌تر از رکورد قبلی یک مدل دیفرانسیل جلو در این پیست است. این رکورد به دیگر رکوردهای مگان R.S در پیست‌های نوربرگرینگ و اسپا-فرانکورشان اضافه می‌شود.
ژاپن بالاتر از آلمان و فرانسه بازار اصلی مدل‌های R.S رنو و سومین بازار بزرگ دنیا برای مگان R.S است. این شرکت تخمین زده حدود ۱۰ هزار طرفدار بخش اسپرت رنو در ژاپن زندگی می‌کنند.
تاکنون ۵۰ نسخه از این مدل برای مشتریان ژاپنی رزرو شده است. قبل از اینکه مگان R.S تروفی R در بازار ژاپن عرضه شود، رنو این خودرو را برای توسعه بیشتر به سوزوکا برد تا مطمئن شود کاملا برای بازار ژاپن مناسب است.
پاتریس رتی مدیر بخش اسپرت رنو در این باره گفت:
مگان R.S تروفی R جدید رکورد سرعت جدیدی در سوزوکا بهترین پیست ژاپن ثبت کرده است. این عملکرد برای ۱۰ هزار طرفدار پروپا قرص خودروهای اسپرت رنو در ژاپن اهمیت زیادی دارد.
این نشانگر تاثیرگذاری تست‌هایی است که ما در ژاپن روی خودرو انجام دادیم تا این مدل بتواند انتظارات مشتریان ژاپنی را برطرف کند. این باعث تقویت رابطه ما با مشتریان خود در سطح جهانی می‌شود.
https://www.aparat.com/v/fhcPb

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/9/19
واقعا زیباترین هاچ بک اروپاست