موضوعات داغ

تمام دوربین های جاده ای روشن هستند

عکس مطلب اول
سردار تیمور حسینی رئیس پلیس راه راهور اظهار داشت: دوربین های مستقر در جاده ها عمدتا سرعت متوسط را می گیرند و اینکه رانندگان قبل از رسیدن به دوربین از سرعت خود کم می کنند، کاره بی فایده ای است.
به گزارش خودروبانک و به نقل از مهر، وی ادامه داد: حدود 2 هزار دوربین در محورهای مواصلاتی کشور وجود دارد. این دوربین ها هر چند مدت نیاز به کالیبره شدن دارد و این کار به صورت مداوم و مستمر در حال انجام است. تمامی این دوربین ها در جاده ها فعال هستند و رانندگان به عنوان اینکه دوربین ها فعال نیستند، ریسک نکنند و با سرعت رد نشوند.
رئیس پلیس راه کشور با اشاره به لزوم ارتقاء فناوری دوربین ها گفت: تکنولوژی ها روز به روز در حال پیشرفت بوده و ورژن های جدید معرفی می شود و این دوربین ها نیز هر چند مدت نیاز به ارتقاء دارند. در حال حاضر در کنار توسعه کمی، ارتقاء کیفی و استفاده از ورژن های جدید نیز در دستور کار قرار دارد.
سردار حسینی در پاسخ به این سوال که برخی از محورها اصلا دوربین ندارند و پلیس نیز در آنجا حضور ندارد و و این موضوع باعث افزایش تخلفات و قاچاق شده است، گفت: اولا تجهیز محورها به تجهیزاتی مانند دوربین در حوزه مسئولیت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور است. با این حال ما این موضوع را پیگیری می کنیم که ان شاالله محورهای آزادراهی و برزگراهی و اصلی عمدتا مجهز هستند و فرعی ها و محورهای درجه دو هم بتوانیم مجهز کنیم.
وی در پایان تصریح کرد: در حال حاضر ما کمبود دوربین در محورهای مواصلاتی کشور داریم و مصداق این نیز نداشتن دوربین در برخی محورها است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/9/25
واسه پول گرفتن از مردم همیشه آخرین تکنولوژی و امکانات بکار گرفته می شن....