موضوعات داغ

بوگاتی شیرون ادیشن هرمس در کلکسیون یک ایرانی

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
مانی خوشبین کلکسیونر ایرانی ساکن کالیفرنیا یکی از بهترین کلکسیون خودروهای آمریکا را در اختیار دارد. وقتی سال ۲۰۱۵ بوگاتی از مدل شیرون جایگزین ۱۵۰۰ اسب بخار ویرون رونمایی کرد، خوشبین می‌دانست دوست دارد چیزی منحصر به فردتر از آن داشته باشد. برای اینکه بدانید منظور از منحصر به فرد در این زمینه چیست، او گفته به تازگی پیشنهاد شیرون سوپر اسپرت ۳۰۰+ به او ارائه شده، اما این مدل از نظر او به اندازه کافی خاص نبوده است. پس به دلیل علاقه زیاد او به برند لوکس فرانسوی هرمس و بوگاتی‌های کاملا انحصاری، خوشبین با همکاری این دو شرکت فرانسوی تنها نسخه از بوگاتی شیرون ادیشن هرمس را ساخته است.

بوگاتی شیرون ادیشن هرمس

بوگاتی شیرون ادیشن هرمس

طراحی این مدل سال ۲۰۱۶ به پایان رسید، اما دلیل اینکه ۳ سال طول کشید تا این خودرو به خوشبین تحویل داده شود این است که او به چیزهای معمولی علاقه‌ای ندارد – آن‌ها رنگ نقره‌ای، آبی و حتی قهوه‌ای را امتحان کردند، اما بالاخره با رنگ سفید گچی نظر خوشبین را جلب کردند. ابرخودروهای کاملا انحصاری او – او یک پاگانی هوایرا ادیشن هرمس هم دارد – باید کاملا مطابق میلش باشند. او گفته یک شیرون می‌خواسته که ظریف و ساده اما لوکس و باشکوه باشد.
شاید در نگاه اول بوگاتی جدید خوشبین یک شیرون جذاب با رنگ کرمی به نظر بیاید، اما این‌طور نیست. جلوپنجره نعل اسبی از حروف H تشکیل شده، زیر بال پشتی با طرح اسب‌های تزئین شده و رنگ سپر عقب با رنگ بدنه یکی است.
در داخل کابین، از پارچه کشمیری با همان طرح اسب‌های روی دوپا ایستاده‌ روی بدنه درها استفاده شده است. عبارت «تزئین توسط هرمس» به زبان فرانسوی روی کنسول وسط و نقاط دیگر خودرو حک شده است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/10/7
یه جوری میگن تحت اختیار یک ایرانی انگار مثلا ماشین الان تو خود ایران طرف به سختی میتونه فارسی صحبت کنه و هیچ خاطره ای دیگه از ایران نداره...