موضوعات داغ

گردهمایی زمستانه خودروهای جک در تهران برگزار شد + عکس

عکس نویسنده
آریا محسنی
نویسنده و عکاس
عکس مطلب اول
صبح روز جمعه چهارم بهمن ماه 98، گروه جک سواران با تجمع در پارکینگ مجمتع تجاری اریکه ایرانیان واقع در شمال غرب تهران، گردهمایی زمستانی خود را با حضور بیش از 50 دستگاه از انواع مدل‌های جک در ایران برگزار کردند. گروه جک سواران یکی از فعال‌ترین گروه‌های هواداری خودرویی در ایران هستند که در سال با برگزاری چندین گردهمایی متفاوت، موجب ایجاد همدلی و همبستگی میان علاقه‌مندان و مالکان خودروهای جک می‌شوند. گردهمایی روز مذکور نیز که با حمایت یکی از نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش شرکت کرمان‌موتور برگزار شد، با حضور بیش از 50 دستگاه از انواع مدل‌های جک نظیر جک S5، جک S3، جک J4 و جک J5 برگزار شد. این در حالی بود که به دلیل برودت هوا، انتظار می‌رفت استقبال چندانی از آن صورت نگیرد. اما اعضای این گروه بار دیگر نشان دادن که برای تبادل اطلاعات و به اشتراک گذاشتن تجریبات خود با یکدیگر، با وجود سرمای شدید هوا دست به برگزاری چنین گردهمایی خواهند زد.

گردهمایی زمستانی جک سواران

گردهمایی زمستانی جک سواران

جک را به جرات می‌توان یکی از برندهای چینی موفق در بازار ایران برشمرد که توسط شرکت کرمان‌موتور شریک تجاری JAC چین، به بازار ایران راه پیدا کرده است. جک حضور خود را در بازار ایران با مدل J3 یا توجوی آغاز کرد، اگرچه حضور این خودرو را در بازار نمی‌توان چندان موفق دانست، اما با معرفی و عرضه جک J5 توسط کرمان موتور، نام جک بر سر زبان ها افتاد. پس از موفقیت این سدان خانوادگی در بازار، کراس‌اوور S5 که دارای ظاهری اسپرت و بروز و همچنین پیشرانه‌ای توانمند است، توانست بازار کراس‌اوورهای زیر 100 میلیون تومان را متحول کند. این خودرو در ابتدا تنها با جعبه‌دنده 6 سرعته دستی به بازار عرضه می‌شد که هماهنگی بالایی با پیشرانه دو لیتری توربو دارد. موتور چهار سیلندر این خودرو توانایی تولید 174 اسب‌بخار داشته که برای این خودرو عدد قابل توجهی است. اما پس از یکسال از عرضه این خودرو، مدل اتوماتیک آن نیز به بازار عرضه شد که به دلیل داشتن امکانات رفاهی بیشتر، مورد استقبال خریداران قرار گرفت. در حال حاضر نیز جک S5 را می‌توان با وجود گزینه‌های متعدد، یکی از خودروهای محبوب بازار دانست که با داشتن رقبای توانمند، آمار فروش بالایی را به خود اختصاص داده است.

گردهمایی زمستانی جک سواران

گردهمایی زمستانی جک سواران

جک J4 نیز که سدان اقتصادی این برند به‌شمار می‌رود، در زمان عرضه به دلیل قیمت رقابتی و همجنین سابقه مثبت این برند در ذهن خریداران، با استقابل نسبتا مناسبی همراه شد. این در حالی است که جی 4 در بازار رقبای سرسختی را پیش روی خود دارد. همچنین S3 نیز دیگر محصول این شرکت است که در رده کراس‌اوورهای سایز کوچک شهری قرار می‌گیرد. اس 3 در بازار ایران رقابت نزدیکی را با چانگان CS35 و ام‌وی‌ام ایکس 22 تجربه می‌کند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/11/6
آب که سر بالا رفت قورباغه ابوعطا میخونه.....
با خودشون چی فک کردن؟
مسخره!!!
1398/11/6
آب که سر بالا رفت قورباغه ابوعطا میخونه.....
با خودشون چی فک کردن؟
مسخره!!!