موضوعات داغ

اطلاعیه درخصوص کارت سوخت خودروهای پلاک قدیم اروندی

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
به تازگی در خصوص کارت سوخت خودروهای پلاک قدیم اروندی اطلاعیه ای از جانب سازمان منطقه آزاد اروند منتشر شده است.
به نقل از ایسنا، در این اطلاعیه خطاب به مالکان این خودروها عنوان شده است:
مالکین باید به سامانه خودرویی اروند مراجعه و نسبت به به‌روزرسانی آدرس دقیق پستی محل سکونت و شماره تلفن همراه اقدام کنند.
آدرس دقیق پستی محل سکونت به منظور ارسال کارت سوخت ضروری بوده و شماره تماس نیز جهت آگاهی از اطلاعیه‌های پیامکی بعدی مورد نیاز است.
به علاوه مالکان خودروهای پلاک قدیم اروندی می بایست علاوه بر اقدامات قبلی نسبت به پرداخت هزینه تولید کارت سوخت و همچنین عوارض سالانه خودرو خود در سامانه امور خودرویی اروند اقدام کنند. این هزینه ها به صورت آنلاین و از طریق سامانه معرفی شده سازمان منطقه آزاد اروند دریافت می شود.
گفته می شود ساکنین سایر شهرهای استان نیز باید جهت دریافت کارت سوخت، براساس شماره مرسوله پستی که به شماره تلفن همراه آن‌ها پیامک می‌شود، به ادارات پست استان مراجعه کنند.
در این مرحله مالکان خودروهای مذکور باید نسبت به ارائه اصل مدارک شناسایی خود و خودرو اعم از کارت ملی، شناسنامه، گواهینامه رانندگی، پروانه تردد دارای اعتبار و شناسنامه مالکیت اقدام کنند.
حضور مالک یا وکیل قانونی وی در زمان دریافت کارت سوخت الزامی است.
در انتها لازم به یادآوری است که در صورت عدم وصول کارت سوخت مالکان می بایست منتظر اطلاعیه‌های بعدی بوده و سایت سازمان منطقه آزاد اروند و سامانه امور خودرویی اروند مرتبا چک نمایند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد