موضوعات داغ

برنامه وزارت صمت برای پاسخ به تقاضای خودرو

عکس مطلب اول
فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو اظهار داشت: گروه صنعتی ایران خودرو تمام تلاش خود را می کند تا شرایط برابری را برای متقاضیان خرید خودرو در سایت ثبت نام به وجود آورد، اما باید گفت که همچنان تقاضا برای خرید خودرو بیش از عرضه و تولید است.
به گزارش خودروبانک و به نقل از ایرنا، وی ادامه داد: وزارت صمت برنامه ای را برای پاسخ به تقاضای زیاد خودرو تدوین کرده که احتمالا در چند روز آینده نهایی شود. با اجرای این طرح شرایط مناسب تری برای متقاضیان خودرو فراهم خواهد شد. ما نیز در ایران خودرو در تلاشیم تا تولید خود را افزایش دهیم و سال آینده تیراژ را به 3 هزار دستگاه در روز برسانیم. همچنین باید اعلام کنم که تا کنون بیش از 10 هزار میلیارد ریال از تعهدات 120 روزه ایران خودرو به قطعه سازان نیز پرداخت شده است.
مقیمی در ادامه با اشاره به تسهیلات مصوب شورای پول و اعتبار گفت: تمام این تسهیلات و همه منابع مالی که توسط گروه صنعتی ایران خودرو به دست آید بین قطعه سازان توزیع می شود. وی در پایان تصریح کرد: در خرداد سال آینده از پلت فرم الکتریکال بومی کشور که توسط گروه صنعتی ایران خودرو ساخته شده است رونمایی می شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد