موضوعات داغ

دایملر به داد فرمول یک رسید، ردبول تخته گاز به سوی پیشرفت

عکس مطلب اول
کریستین هورنر، مدیر تیم فرمول یک ردبول، در مصاحبه‌ای بیان کرده است که اگر مسابقه استرالیا برگزار می‌شد، ردبول بالاتر از سایر تیم‌ها قرار می‌گرفت. اما در این میان فقط نظر ردبول برای برگزاری مسابقه مهم نبود زیرا تامین کننده‌ پاوریونیت آن‌ها، هوندا، راغب به برگزاری گرندپری استرالیا نبود. هورنر در این باره گفت:

" هوندا برندی بزرگ است که در فرمول یک شرکت می‌کند، پس نظر نهایی هوندا با فکر خودشان بوده است. نهایتا تصمیم بر آن شد تا قبل از صحبت با هوندا از حضور در مسابقه صرف نظر کنیم."

هلموت مارکو، مشاور ارشد ردبول، می‌گوید که آن‌ها همچنان در حال کار کردن در مقر اصلی خود در انگلستان هستند، با اینکه بعضی رقبا از جمله فراری، مجبور به تعطیلی کارخانه‌های خود شدند. وی در مصاحبه با Auto Bild گفت:

" ما به کار خود در انگلستان ادامه می‌دهیم. احساس می‌کنم که تیم‌های حاضر در انگلیس با نهایت توان در حال کار کردن هستند، به جز مک لارن."

مارکو همچنین تایید کرد که مرسدس دیگر جزو هفت تیم معترض به توافق FIA و فراری نیست. این عمل مرسدس در پاسخ به درخواست مدیران ارشد دایملر، از مرسدس برای خراب‌تر نشدن بیش از حد وجهه فرمول یک گرفته شده است. اما ردبول همچنان پیگیر این قضیه خواهد بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد