موضوعات داغ

فینالیست ‌های برترین خودروهای 2020 جهان را بشناسید

عکس مطلب اول
باوجود لغو برگزاری نمایشگاه بین المللی ژنو سوئیس به دلیل شیوع ویروس کرونا در این کشور، طبق عادت هرساله و در اوایل ماه مارس برترین خودروی سال 2020 اروپا به صورت آنلاین معرفی شد و خودروی هاچ بک "پژو 208" توانست عنوان ارزشمند خودروی سال 2020 اروپا را به نام خود ثبت کند. حال در ابعاد جهانی، به لیستی معتبرتر می‌ رسیم که توسط 86 روزنامه نگار بین المللی فعال در صنعت خودرو آماده شده تا برترین خودروهای سال 2020 جهان تعیین شوند.
در این مرحله، هیئت داوران متشکل از 86 روزنامه نگار بین المللی، فینالست‌ های برترین خودروهای سال 2020 را با یک نگاه کلی که شامل عملکرد، طراحی، مشخصات فنی، امکانات و قیمت تمام شده آن می‌ شود، ارائه کرده‌ اند که جزییات آن به شرح زیر است، هرچند قبل از پرداختن به خودروهای قرار گرفته در لیست، لازم است بدانید که نتیجه نهایی و انتخاب برترین خودروی سال در نمایشگاه اتومبیل نیویورک امسال اعلام خواهد شد و باتوجه به شیوع ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا، این نمایشگاه نیز با تاخیر حدودا 5 ماهه و در تابستان برگزار خواهد شد. حال باید ببینیم که خودروی سال جهان همانند خودروی سال اروپا به صورت آنلاین و طبق تاریخ هرساله معرفی خواهد شد یا با تاخیر 5 ماهه، شاهد معرفی آن در نمایشگاه بین المللی نیویورک آمریکا خواهیم بود که گزینه اول محتمل تر خواهد بود.

- فینالیست‌های برترین خودروی 2020:
کیا تلوراید
مزدا 3
مزدا CX-30

جدای از لیست کلی، لیست‌ های جداگانه‌ هم ارائه شده است که برترین خودروهای 2020 را در کلاس خودروهای لوکس، خودروهای پرفورمنس، خودروهای شهری و همچین برترین طراحی سال را معرفی خواهد کرد که جزییات آن به شرح زیر است.

- فینالیست برترین خودروی لوکس در سال 2020:
مرسدس بنز EQC
پورشه 911
پورشه تایکان

- فینالیست برترین خودروی پرفورمنس در سال 2020:
پورشه 911
پورشه تایکان
پورشه 718 باکستر اسپایدر/ کیمن GT4

- فینالیست برترین خودروی شهری در سال 2020:
کیا سول برقی
مینی الکتریکی
فولکس واگن T-Cross

- فینالیست برترین طرحی در سال 2020:
مزدا 3
پژو 208
پورشه تایکان

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد