موضوعات داغ

برگزاری فرمول یک از نوع مجازی در تعطیلات با چاشنی ستارگان

عکس مطلب اول
فرمول یک قصد دارد تا در این مدت تعطیلات و به تعویق افتادن شروع فصل 2020، برای سرگرم کردن هواداران این ورزش، سری رقابت‌های F1 Esports را با حضور تعدادی از رانندگان فرمول یک برگزار کند. در ادامه تعطیلی رقابت‌های فرمول یک، دیروز اعلام شد که گرندپری موناکو به طور کلی کنسل شده است. پیش‌تر از آن این گرندپری به تعویق افتاده بود. به علاوه احتمال زیادی وجود دارند که شاهد برگزاری گرندپری هلند در این فصل نباشیم.

اولین رقابت این سری در پیست سخیر بحرین، ساعت 23:30 به وقت تهران، برگزار خواهد شد. گفتنی است که در این سری مهمان‌هایی هم حضور خواهند داشت. اولین مسابقه مجازی که در پیست استرالیا به صورت نمادین و به ایده‌ ژان اریک ورن انجام شد، تیبو کورتوا، دروازبان تیم فوتبال رئال مادرید، مهمان ویژه این رقابت بود.

به دلیل اختلاف سطح شرکت کنندگان، خودروها با تنظیمات و عملکرد یکسان، خرابی کمتر، سیستم جلوگیری از قفل شدن تایرها هنگام ترمز گیری و کنترل کشش برای آن‌هایی که تمایل دارند، خواهند بود. مسابقات بر اساس بازی F1 2019 روی پلتفرم PC و با مسافت نصف برگزار می‌شود. برای پیست‌های مثل هانوی ویتنام و زندفورت هلند که در این بازی وجود ندارند، پیست جایگزین انتخاب می‌شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد