موضوعات داغ

دنیل ریکاردو: فقط کافی است به صورتم نگاه کنید تا بفهمید رضایت دارم

عکس مطلب اول
دنیل ریکاردو، راننده تیم فرمول یک رنو، می‌گوید که فقط کافی است به صورت او نگاه کنید تا بفهمید از خودروی امسال رنو بسیار راضی است. راننده استرالیایی فصل گذشته به رنو پیوست اما نتوانست آنچنان که از او انتظار می‌رفت بدرخشد. بهترین نتیجه وی در فصل گذشته مقام چهارمی بود که در مسابقه ایتالیا کسب کرد. هم خودش و هم تیم رنو نیز اذعان کرده‌اند که 2019 مطابق میل‌شان پیش نرفت.

راننده سابق ردبول، که در این فصل هم‌تیمی جدیدی (استبان اوکون) در کنار خود می‌بیند، اطمینان بیشتری نسبت به کسب نتیجه با RS20 دارد. وی در این رابطه گفت:

" بله مطمئنم. فکر می‌کنم تست [پیش فصل] برای ما خوب پیش رفت. روز سوم هفته دوم بسیار بیشتر از بقیه روزها امیدوار کننده بود و بازخورد هر دوی استبان و من را می‌توانستید از حالت صورتمان بعد از خارج شدن از ماشین ببینید. قطعا خیلی خوشبینانه‌تر بود، پس این مسئله دلگرم کننده است."

دنیل ریکاردو، رنو

دنیل ریکاردو، رنو

وی ادامه داد:

"وقتی به فصل گذشته و تمام آماده سازی، بقیه چیزها و بعضی آنبوردها نگاه می‌کنم، نمی‌دانم، از بیرون به خودم نگاه می‌کنم و می‌گویم: "آره، قطعا در خودروی امسال راحت‌تر هستم"، پس مشتاق آمدن آینده هستم تا ببینم چه کار می‌توانم بکنم."

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد