موضوعات داغ

کریستیانو رونالدو بوگاتی 9 میلیون دلاری به مجموعه خود اضافه می کند

عکس مطلب اول
بدون شک یکی از بزرگ‌ ترین ستاره‌ های حال حاضر فوتبال جهان، ستاره پرتغالی تیم یوونتوس یعنی کریستیانو رونالدو است که دستمزد سالیانه آن تنها در تیم یوونتوس به مبلغ قابل توجه 31 میلیون یورو می رسد، پس جای تعجب نیست که این ستاره فوتبال جهان با دستمزدهای نجومی خود یک مجموعه کامل از اتومبیل ‌های لوکس و اسپرت داشته باشد.
در طول سال‌ ها، گاراژ این ستاره 35 ساله پرتغالی اتومبیل‌ های مختلفی به خود دیده است و اغلب آنان خودروهای تولید محدود و بسیار نادر و گران قیمت هستند، همچون محصولات مختلف فراری، لامبورگینی، پورشه و یا حتی محصولات بوگاتی همچون "ویرون گرند اسپرت" که در سال های گذشته و پس از پیروزی در جام ملت‌ های اروپا به عنوان یک هدیه از طرف خود برای خودش خریداری کرد!.
این تمام ماجرا نیست، زیرا بیشتر از 2 سال پیش و درحالی که تنها چند هفته از رونمایی بوگاتی شیرون گذشته بود، یک خبر در رسانه‌ ها منتشر شد که نشان می‌ داد کریستیانو رونالدو برای خرید یک بوگاتی شیرون اقدام کرده است و چندماه پس از آن، کریستیانو رونالدو در حال رانندگی با این خودرو دیده شد و برای تایید آن، یک تصویر در صفحه اینستاگرام خود سوار بر خودروی بوگاتی شیرون منتشر کرد که نشان می داد این ستاره پرتغالی خودروی هایپرکار و قدرتمند خود را دریافت کرده است.
حال در سال جدید میلادی، کریستیانو رونالدو بار دیگر خبرساز شده و اینطور که رسانه های خبری مدعی هستند، قصد دارد یکی از محصولات منحصربه فرد و گران قیمت بوگاتی را خریداری کند. کریستیانو رونالدو، مردی با سلیقه های بسیار گران قیمت قصد دارد که خودروی 9 میلیون دلاری "بوگاتی چنتودیچی" را به مجموعه خود اضافه کند و یکی از 10 مرد خوش شانس کره زمین خواهد بود که می تواند صاحب یکی از آنان باشد. هرچند این اخبار هنوز تایید نشده است و زمانی می توانیم به صحت این خبر اطمینان کنیم که شخص کریستیانو رونالدو رسما از آن رونمایی کند.

در ادامه بد نیست بدانید که کمپانی خودروسازی بوگاتی در فستیوال Pebble Beach که در مردادماه سال گذشته برگزار شد، یکی دیگر از جدیدترین محصولات منحصربه فرد و گران قیمت خود را معرفی کرد. بوگاتی Centodieci، ترکیبی از گذشته پربار و با ارزش بوگاتی و زمان حال کاملا پیشرفته و مدرن این شرکت خواهد بود که به مناسبت 110 سالگی تاسیس این کمپانی خودروسازی معرفی شده و در واقع ادای احترامی به خودروی منحصربه فرد EB110 مربوط به دهه 90 میلادی خواهد بود، هرچند بوگاتی تولید و عرضه آن به مشتریان را تنها به 10 دستگاه محدود کرده است و هریک از آنان قیمت پایه 8 میلیون یورو یا چیزی معادل 8.9 میلیون دلار خواهد داشت که به احتمال بسیار زیاد، کریستیانو رونالدو می تواند صاحب یکی از 10 دستگاه تولید شده از آن باشد.
طراحی بوگاتی Centodieci کاملا متفاوت از سایر بوگاتی های مدرن است، اما به راحتی می توان الگوبرداری از طراحی خودروی افسانه ای بوگاتی EB110 را در چهره این اتومبیل شاهد بود و آن هم قسمت جلوی اتومبیل و طراحی جلوپنجره آن خواهد بود که یک ورودی کوچک هوا درست همانند بوگاتی EB110 در مرکز سپر دارد، ولی بوگاتی اطراف آن را ورودی های بزرگ هوا قالب گیری کرده است تا در کنار 5 ورودی گردی شکل هوا که در اطراف بدنه اتومبیل طراحی شده، از لحاظ خنک کاری مشکلی برای پیشرانه 8 لیتری بوگاتی Centodieci وجود نداشته باشد.
در بخش فنی موتور شانزده سیلندر 8 لیتری بوگاتی وجود دارد که با میزان خروجی قدرت 1600 اسب بخاری می تواند شتاب صفر تا صد 2.4 ثانیه، شتاب صفر تا 200 کیلومتر برساعت حدودا 6.1 ثانیه و همچنین شتاب صفر تا 300 کیلومتر برساعت حدودا 13.1 ثانیه داشته باشد، هرچند سقف سرعت آن توسط محدود کننده های الکترونیکی بر روی 380 کیلومتربرساعت محدود شده است.
مدیرعامل کمپانی خودروسازی بوگاتی می گوید که مشتریان می توانند این اتومبیل را به رنگ دلخواه خود سفارش دهند. به عبارتی ساده تر افرادی که حاضر هستند میلیون ها دلار برای خرید یک خودروی هایپرکار منحصربه فرد هزینه کنند، قادر به انتخاب هر رنگی برای اتومبیل خود هستند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد