موضوعات داغ

فتل: رکوردها برایم مهم نیست؛ رانندگی با خودروی فرمول یک را با چیزی عوض نمی‌کنم

عکس مطلب اول
سباستین فتل، صاحب عنوان جوان‌ترین قهرمان تاریخ فرمول یک، از بی اهمیت بودن این قضیه می‌گوید. فتل که در حال حاضر 32 ساله است هنوز در این زمینه رکورددار می‌باشد. وی اولین قهرمانی خود را در سال 2010 و سن 23 سال و 134 روز با تیم ردبول بدست آورد. سباستین در این باره می‌گوید:

" فکر می‌کنم جوان‌ترین [قهرمان] اهمیتی ندارد، فکر می‌کنم قهرمان شدن چیزی است که همیشه می‌خواستم بدستش آورم. مشخصا وقتی در فرمول یک رانندگی می‌کنید دوست دارید که در جلوی مسابقه رقابت کنید."

سباستین فتل، فراری

سباستین فتل، فراری

ده سال بعد از اولین قهرمانی فتل، حالا فراری دارد آینده او را در این تیم بررسی می‌کند. وی با هدف قهرمان شدن به قرمزهای مارانلو پیوست اما موفق به کسب این موفقیت برای گاراژ همیشه قرمز فرمول یک نشده است. قرارداد فتل در پایان فصل پایان می‌یابد و طبق اخبار مطرح شده قراردادی از سوی فراری به او پیشنهاد شده است، اما با مقدار قابل توجهی از کاهش حقوق. پیش‌تر نیز برنی اکلستون، مدیر سابق فرمول یک، گفته بود که فتل باید از فراری جدا شود و به مک‌لارن بپیوندد. سباستین در این خصوص گفت:

" من عاشق سرعت هستم. عاشق حس درون خودرو هستم. خیلی کارها را امتحان کردم اما چیزی به اندازه گذاشتن کلاه ایمنی روی سر [ که من را به وجد بیاورد] پیدا نکردم. رانندگی با خودروی فرمول یک مثل چیزی است که شما سریعا می‌خواهید دوباره آن را انجام دهید. مطمئن نیستم که لبخند می‌زنم یا خیر، اما درون خودرو حس می‌کنم دارم لبخند می‌زنم."

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد