موضوعات داغ

رکورد شکنی بوگاتی شیرون چطور فیلم برداری و ضبط شد؟ + فیلم پشت صحنه زیرنویس فارسی

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
در سال 2017، کمپانی خودروسازی بوگاتی موفق شد با خودروی "بوگاتی شیرون" یک رکورد جدید برای شتاب صفر تا 400 کیلومتربرساعت و سپس توقف کامل به ثبت برساند. در این رکوردشکنی کمپانی خودروسازی بوگاتی موفق به ثبت زمان 41.96 ثانیه برای ثبت یک رکورد جدید شد و برای تبلیغ شاهکار خود، یک ویدیو حماسی منتشر کرد که عملکرد بوگاتی شیرون در رکوردشکنی را کامل به نمایش می گذاشت. ویدیویی که به طور کامل شتاب صفر تا 400 کیلومتر برساعت اتومبیل و سپس توقف کامل آن را به نمایش گذاشت که در نوع خود جالب توجه بود. با این حال، کمتر کسی به این موضوع فکر کرد که چطور از یک خودرو که برای اولین بار موفق به ثبت رکورد جدید شده است، به طور کامل تا سرعت 400 کیلومتر برساعت فیلمبرداری شده و سپس تا توقف کامل آن را همراهی کرده است.
جواب این سوال بسیار ساده بود و اندکی پس از انتشار ویدیو اصلی، کمپانی خودروسازی بوگاتی تایید کرد که برای فیلمبرداری از خودروی بوگاتی شیرون برای ثبت رکورد، از یک دستگاه بوگاتی شیرون دیگر استفاده کرده است، ولی به جزییات ماجرا پرداخته نشد و اینکه چه امکاناتی استفاده شد تا ویدیو هیجان انگیز رکوردشکنی بوگاتی شیرون به نتیجه برسد.
امروز در خودروبانک، پای صحبت های کارگردان فیلم رکوردشکنی بوگاتی شیرون خواهیم نشست که در این ویدیو از سختی کار و امکانات استفاده شده در آن برای خلق فیلم هیجان انگیز رکوردشکنی بوگاتی شیرون می گوید. این ویدیو را با زیرنویس فارسی می توانید در خودروبانک شاهد باشید.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/1/16
مگه سال ۲۰۱۷ شیرون بود ؟
1402/5/11
شیرون سال ۲۰۱۶ اومد
1399/1/17
سلام،توی فیلمبرداری با اون سرعت خیلی از جوانب ایمنی رعایت شده و اون رو منحصر به فرد میکنه،ولی می تونست خودروی فیلمبردار یک کونیگزگ یا هنسی ونوم جیتی باشه،حتما نیاز نیود یک شیرون دیگه باشه.