موضوعات داغ

توتو ولف: شایعات در خصوص مشکل من با همیلتون مزخرف هستند

عکس مطلب اول
ماه گذشته و هنگامی که فرمول یک به استرالیا رفته بود تا اولین گرندپری فصل را برگزار کند، لوئیس همیلتون در مصاحبه مطبوعاتی روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت که از این تصمیم فرمول یک برای برگزاری مسابقه متعجب شده است. لوئیس مدیران این ورزش را به توجه بیش از حد به پول متهم کرد. وی در این خصوص گفت:

" پول حکومت می‌کند اما حقیقتا نمی‌دانم [چه بگویم]. نمی‌توانم چیز دیگری اضافه کنم. احساس نمی‌کنم که باید از حقیقت نظر خود دوری کنم."

ساعاتی بعد از این مصاحبه، مدیران تیم‌ها در جلسه‌ای در خصوص برگزاری این رقابت صحبت کردند. بنا بر گزارشات، توتو ولف، مدیر تیم مرسدس، در ابتدا رای مثبت به برگزاری مسابقه در استرالیا داد ولی چند ساعت بعد و در نتیجه صبحت با مدیران دایملر نظر خود را تغییر داد. در نهایت فرمول یک به تصمیم جمعی رسید و این گرندپری برگزار نشد.

لوئیس همیلتون و دنیل ریکاردو، کنفرانس مطبوعاتی گرندپری استرالیا 2020

لوئیس همیلتون و دنیل ریکاردو، کنفرانس مطبوعاتی گرندپری استرالیا 2020

در روزهای اخیر شایعاتی به گوش می‌رسد که به دلیل اختلاف نظر همیلتون و ولف در استرالیا و صحبت‌های مطرح شده با مطبوعات، رابطه این دو کمی متزلزل شده است. راننده بریتانیایی و قهرمان جهان نمی‌خواست مسابقه بدهد ولی نظر مدیر تیم قهرمان چیز دیگری بود. ولف در مصاحبه با روزنامه Osterreich در این خصوص می‌گوید:

" مزخرف به تمام معناست. من و لوئیس در تک تک لحظات استرالیا در حال صحبت با یکدیگر بودیم، حتی آن شبی که تصمیم لغو مسابقه گرفته شد. ما هر روز با هم صحبت می‌کنیم. رابطه بین ما نزدیک‌تر از هر زمانی است."

مطلب دیگری که ولف در مورد آن با همیلتون صحبت کرده، آینده وی در مرسدس است. قرارداد هر دوی آن‌ها با مرسدس در پایان فصل به اتمام می‌رسد. همیلتون بارها اعلام کرده است که آینده او می‌تواند به آینده ولف گره خورده باشد. ولف در حال حاضر پایبندی خود به مرسدس را اعلام کرده، اما در مورد آینده نیز، گفتگوهایی با مدیران دایملر داشته است. ولف در خصوص صحبت‌هایش با همیلتون می‌گوید:

" ما هر روز در مورد آینده‌‌مان صحبت می‌کنیم. اما چیز خاصی در مورد آن وجود ندارد. همه شواهد نشان دهنده آن است که او مثل الان به کارش ادامه خواهد داد."

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد