موضوعات داغ

کدام خودروها در سال 99 مشمول انجام معاینه فنی هستند؟

عکس مطلب اول
حسین مقدم مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران در خصوص اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در مراکز معاینه فنی اعلام کرد که این موضوع در مراکز معاینه فنی مورد توجه قرار گرفته و در قسمت صدور نتایج آزمون و دریافت گواهی معاینه فنی، فاصله مناسب برای شهروندان نشانه گذاری شده تا از این طریق از ابتلا به کرونا جلوگیری شود.
به گزارش خودروبانک و به نقل از فارس، مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران در ادامه درباره ضدعفونی مراکز معاینه فنی گفت: مراکز معاینه فنی روزانه چندین نوبت انجام می شود. همچنین شست و شوی کارت های بانکی با مواد ضدعفونی قبل از دریافت هزینه و پذیرش خودرو مورد توجه قرار گرفته و اجرایی شده است.
مقدم در پاسخ به این پرسش که کدام خودروها در سال جاری مشمول انجام معاینه فنی هستند، گفت: همه خودروهای تولید داخل سال 94 و پیش از آن، همه خودروهای وارداتی سال 2015 و پیش از آن، همچنین وسایل حمل و نقل عمومی سال 97 و قبل از آن مشمول انجام معاینه فنی در سال جدید هستند.
وی در ادامه افزود: در سال گذشته حدود یک میلیون و 660 هزار دستگاه خودرو در تهران معاینه فنی آنها انجام گرفته که این آمار نسبت به مدت مشابه سال 97، حدود 9 درصد کاهش داشت.
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران در پایان تصریح کرد: خودروهای دارای معاینه فنی برتر از تخفیف 30 درصدی تردد در محدوده طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا برخوردار خواهند شد. در سال 98 حدود 50 درصد از خودروهای مراجعه کننده به مراکز معاینه فنی متقاضی دریافت معاینه فنی برتر بودند که فقط 33 درصد موفق به دریافت این معاینه فنی شدند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد