موضوعات داغ

اولین مصاحبه کیمی رایکونن در مورد اتفاقات گرندپری استرالیا 2020

عکس مطلب اول
تنها دو ساعت به شروع اولین جلسه تمرینی اولین گرندپری فصل مانده بود که فرمول یک تصمیم گرفت این گرندپری را لغو کند. در میان تمام حدس و گمان‌هایی که در آن زمان در مطبوعات وجود داشت، یک خبر موثق بود؛ کیمی رایکونن بلافاصله بلیط خود را گرفته بود و در زمان اعلام این اخبار، به همراه سباستین فتل در راه برگشت به خانه بودند. راننده سابق تیم فراری و فعلی تیم آلفارومئو در این باره گفت:

" ما نباید می‌رفتیم، اما تصمیمش با ما نبود. ما رانندگان پیرو FIA و تصمیمات فرمول یک هستیم. اگر مسابقه‌ای باشد، می‌رویم. حتی دقیقه نود. لغو مسابقه از به خطر انداختن کارکنان و تماشاگران فرمول یک بهتر، و احتمال رخ دادن این سناریو (لغو مسابقه) بیشتر بود. شکی نیست که می‌شد این تصمیم زودتر گرفته شود. تمام افراد پداک، که تعدادشان زیاد هم هست، از اروپا سفر می‌کنند و احتمال بالایی وجود دارد که فردی در فرودگاه، هواپیما و یا جاهای دیگر مبتلا شود. این چیزی است که رخ داد."

کیمی رایکونن، آلفارومئو

کیمی رایکونن، آلفارومئو

وی اضافه کرد:

" بعد از برگشت از استرالیا، تعدادی جلسه [با تیم] داشتم، اما الان که کارخانه تعطیل است و تا اواسط آوریل در تعطیلات تابستانی به سر می‌بریم احتیاجی به آن (ارتباط با تیم) نیست. همه چیز را بعد از تست‌های زمستانی بررسی کردیم و متاسفانه از آن زمان فرصت مسابقه دادن نداشتیم. پیام‌هایی برای احوال پرسی به یکدیگر ارسال می‌کنیم اما چیزی مربوط به کار نه."

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد