موضوعات داغ

گارانتی محصولات مختلف ایران خودرو چقدر است؟

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
گارانتی محصولات در بازارهای بزرگ جهانی به امری مهم برای بازاریابی خودروسازان و جلب رضایت مشتریان تبدیل شده است و شرکتی همچون هیوندای تا 10 سال هم برخی از محصولات خود را گارانتی می کند که از این بابت خیال مشتریان از خرید اتومبیل و خرابی احتمالی آنان راحت است. حال امروز در خودروبانک به سراغ بزرگ ترین خودروساز داخلی، یعنی شرکت ایران خودرو خواهیم رفت تا ببینیم که این خودروساز وطنی تا چه مدت محصولات مختلف خود تا گارانتی می کند.
بیشترین مدت زمان گارانتی در بین محصولات عرضه شده توسط گروه صنعتی ایران خودرو، مربوط به دو خودروی فرانسوی "رنو کپچر" و یا خودروی "پژو 508" می شود که با خرید این دو اتومبیل، برای 60 ماه و یا 150 هزار کیلومتر گارانتی خواهید داشت.
اگر صاحب یکی از محصولات خانواده شاسی بلند هایما هستید، باید بدانید که خودروی شما 36 ماه گارانتی دارد و یا گارانتی اتومبیل شما تا مسافت پیموده شده 100 هزار کیلومتری اعتبار خواهد داشت و با پایان یافتن هرکدام از آنان، باید بیشتر مراقب اتومبیل خود باشید و بعد از آن، هزینه اتومبیل تمام و کمال برعهده خودتان خواهد بود.
درست همانند خانواده هایما، با خرید یکی از محصولات سواری دانگ فنگ همچون S 30 و یا H 30 کراس، شما به مدت 36 ماه گارانتی خواهید داشت، اما در مقابل گارانتی مسافت پیموده شده کمتر بوده و تنها تا استفاده 60 هزار کیلومتری می توانید بر روی گارانتی اتومبیل خود استفاده کنید.
برای محصولاتی همچون رانا، دنا پلاس و خودروی دنا پلاس توربو، درست همانند دو گروه قبلی برای 36 ماه خودروی شما گارانتی خواهد داشت، به شرطی که کارکرد اتومبیل کمتر از 50 هزار کیلومتر باشد و با عبور از این مسافت تعیین شده، خودروی شما دیگر شامل گارانتی نخواهد شد.
خانواده پژو 207 برای مسافت پیموده شده، درست همانند گروه قبلی گارانتی 50 هزار کیلومتری دارد، اما از لحاظ زمانی یکسال کمتر، یعنی تنها 24 ماه خانواده پژو 207 گارانتی خواهند داشت.
در پایان دیگر محصولات گروه صنعتی ایران خودرو، گارانتی 24 ماهه و یا 40 هزار کیلومتری خواهند داشت که شامل محصولاتی همچون خانواده پژو 405، خانواده پژو 206، خانواده پژو پارس، خانواده سمند، خانواده سوزوکی، خانواده تندر، پیکاپ فوتون، ون وانا، وانت آریسان، پژو 2008، پژو 301 و همچنین نسخه معمولی خودروی دنا می شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد