موضوعات داغ

شرایط سخت تیم هاس

عکس نویسنده
پرهام تحصیلی
نویسنده
عکس مطلب اول
برگزاری فصل فرمول یک۲۰۲۰ به دلیل همه‌گیری کرونا ویروس به تعویق افتاده است. با این حال مدیر تیم هاس، گونتر استاینر، از منزل به کار خود ادامه می‌دهد. سختی و فشار شرایط فعلی بر تیم های کوچکتر مثل هاس بیش از سایر تیم ها بوده است. مدیر تیم هاس در مصاحبه جدید خود عنوان کرد:

"زندگی فرق کرده کرده است. من دیگر سفر نمی کنم، هیچ کس سفر نمی کند، به دلایل آشکار! اما من مشغول یافتن راه حل هستم، سعی می کنم تیم را زنده نگهدارم. در این مواقع آسان نیست زیرا نمی دانید در آینده چه چیزی رخ خواهد داد.
در شرایط فعلی، فرمول یک نیز مانند سایر ورزش ها در تعطیلی کامل است. قانون گذاران در حال تدوین راه حل هایی هستند، همینطور نقشه های جایگزین برای آن راه حل ها. هیچ کس نمی‌داند مسابقات کی شروع خواهد شد و به چه نحوی انجام خواهد شد.
هاس یکی از تیم های کوچکتر فرمول یک است که با کمترین بودجه ممکن فعالیت میکند، کارمندان تیم ما در سه کشور ایالات متحده آمریکا، ایتالیا و انگلستان پراکنده اند و این شرایط سخت تیم هاس است، متفاوت از سایر تیم ها. در حال حاضر نه پولی به دست می‌آوریم و نه پولی برای از دست دادن دریم".

شرایط مالی سخت تیم هاس باعث شده است تا مدیران آن تصمیم به کاهش دستمزد اعضاء تیم بگیرند، تصمیمی که به اعتقاد آنها نه برای کسب پول بلکه برای عدم اخراج کارکنان گرفته شده است، تا زمانیکه شرایط مسابقات به حالت عادی بازگردد. استاینر در ادامه افزود:

"ما درآمد بسیار محدودی داریم، مدیریت فرمول یک تمام تلاشش برای برگزاری مسابقات را انجام می‌دهد اما شما باید برای بدترین شرایط آماده باشید. اگر مسابقات شروع نشوند پس ما هم درآمدی نخواهیم داشت. بدون درآمد پرداخت هزینه ها بسیار دشوار است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد