موضوعات داغ

بهترین راننده فرمول یک

عکس نویسنده
پرهام تحصیلی
نویسنده
عکس مطلب اول
نیک هایلدفلد معتقد است با وجود اینکه لوئیس همیلتون با استعداد ترین راننده است اما، فرناندو آلونسو بهترین راننده فرمول یک است.

هایلدفلد در طول دوران حرفه ایی خود ۱۲ فصل و ۱۸۳ مسابقه را پشت سر گذاشته است و با لوئیس همیلتون و فرناندو آلونسو به رقابت پرداخته است.

به نظر این راننده آلمانی، فرناندو لیاقت کسب قهرمانی های بیشتری را داشته است که فقط ۲ تای آنها محقق شده است.

"به نظر من بهترین راننده فرمول یک فرناندو آلونسو است ولی با استعداد ترین راننده لوئیس همیلتون خواهد بود. برای من ناندو راننده ایی است که می‌خواهم هنوز در فرمول یک رقابت کند. حتی پس از خداحافظی اش در سال 2018. او دوبار قهرمان جهان شد ولی لیاقت بیشتر از این را داشت اگر شانس کمی کمک اش می‌کرد.
دیدن او در حال مسابقه دادن بسیار لذت بخش بود، کنترلی که روی خودرو داشته، تصمیمات سریعی که می‌گرفت و تلاش بسیار اش برای بهترین عملکرد. البته که در مورد روابط اش با تیم ها اشتباهاتی داشته که به ضرر او تمام شده است. از مسابقه دادن در کنار او لذت می‌بردم".

در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر بازگشت فرناندو آلونسو به فرمول یک شنیده شده است آن هم به عنوان جایگزین سباستین فتل در تیم فراری، اما آیا این یک واقعیت است یا تنها یک شایعه خواهد ماند.

در هر صورت حتی شنیدن این چنین شایعه ایی برای هر طرفدار فرمول یک در دنیا بسیار جذاب خواهد بود. بازگشت بهترین راننده فرمول یک از دید بسیاری از کارشناسان خبر بسیار مهمی خواهد بود.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/2/6
به نظر من بهترین راننده تیم فرمول 1 راننده تیم نیسان هست همانطور که خود نیسان تو فرمول 1 بهتر از ردبول و بنز و فراری و رنو عمل کرده
1399/2/6
مزدا هم خوب عمل کرده تو فرمول 1 بهترین خودرو و بهترین راننده فقط تیم مزدا هست
1399/2/7
اقا اگه فرمول یکی ک شما میبینید مزدا و نیسان داره پ اونی ک من میبینم چیه😐
1399/2/8
داداش چیکار داری بزار تو رویای کودکانم خوش باشم ای بابا
1399/2/7
فقط لوئیس همیلتون... اسطورس هیچکی ب گرد پاش نمیرسه
1399/2/10
بهترین راننده ی کل جهان جیم کلارکه ولی حیف که کمتر شناخته شده