موضوعات داغ

تیم ردبول امیدوار به برگزاری مسابقه اتریش است

عکس نویسنده
پرهام تحصیلی
نویسنده
عکس مطلب اول
تا کنون بیشترین احتمال شروع فصل فرمول یک ۲۰۲۰ مربوط به مسابقه خانگی تیم ردبول است. در همین مورد مدیر تیم ردبول، کریستین هورنر، اعلام کرده است که تیم ردبول امیدوار به برگزاری مسابقه اتریش است و در این راستا تمام تلاش خود را انجام خواهد داد.

در جمعه گذشته گزارشاتی منتشر شد که نشان از شروع مسابقات فرمول یک ۲۰۲۰ در ۵ جولای و در پیست خانگی ردبول داشت. با این حال در صورت اوج گیری دوباره شیوع ویروس کرونا شرایط می‌تواند باز هم دستخوش تغییر شود. با این وجود مدیر تیم ردبول بسیار به برگزاری مسابقه امیدوار است و از تلاش همه جانبه تیم ردبول برای برگزاری آن صحبت میکند.

"من بسیار امیدوارم، مسابقه اتریش برای ما بهترین مکان برای شروع مسیر قهرمانی است. اگر مقامات پزشکی و دولتی اجازه برگزاری مسابقه بدهند سایر پیست ها نیز می‌توانند از تجربه برگزاری این مسابقه سود ببرند. تحقیقات بسیاری برای نحوه برگزاری مسابقه بدون تماشاگر و با حداقل نیرو انجام شده است، مثل محدود کردن نفرات هر تیم به عدد ۸۰ نفر.

"با این وجود شرایط میتواند تغییر کند، اولویت اول سلامتی افراد است، هنوز هیچ چیزی قطعی نیست اما تیم ردبول امیدوار به برگزاری مسابقه اتریش است. پیست اتریش یک نقطه شروع عالی برای شروع مسابقات خواهد بود".

همچنین بخوانید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد