موضوعات داغ

پخش بیست مسابقه برتر فرمول یک از سال ۲۰۰۰ تاکنون؛ این قسمت: مجارستان ۲۰۰۶

عکس نویسنده
پرهام تحصیلی
نویسنده
عکس مطلب اول
با توجه به لغو متعدد مسابقات فرمول یک و عدم برگزاری آن‌ها، بر آن شدیم تا از فرصت ایجاد شده بهترین استفاده را به عمل آوریم. تلاش ما بر این است که شما مخاطبان سایت خودروبانک را هرچه بیشتر با مسابقات فرمول یک آشنا کنیم و پیشینه‌ای از این ورزش پر هیجان را برای نمایش ارائه دهیم.
در چند هفته آینده بیست مسابقه برتر فرمول یک از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۹ را نمایش خواهیم داد.

در پنجمین قسمت به سراغ گرندپری مجارستان سال ۲۰۰۶ رفته ایم، مسابقه‌ای پرهیجان که در شهر بوداپست و به تاریخ ۶ام اکتبر سال ۲۰۰۶ برگزار شده است.

پیست مجارستان ۲۰۰۶

پیست مجارستان ۲۰۰۶

پیست فرمول یک مجارستان در سال ۲۰۰۶ دارای چهارده پیچ و طول ۴.۳۸۱ کیلومتر است که طی ۷۰ دور و ۳۰۶.۶۶۳کیلومتر برگزار می‌شده است.

اتفاق تاریخی که در این پیست افتاد، آخرین سکو خودرویی مجهز به موتور هوندا بود. البته در فصل ۲۰۱۹ فرمول یک و پس از ۱۳سال توسط مکس ورشتپن در پیست اتریش این زنجیره عدم موفقیت موتور هوندا گسسته شد. اما بهتر است بدانید در سال ۲۰۰۶ شرکت هوندا به عنوان یک سازنده و یک شرکت کننده مستقل در فرمول یک حضور داشت، پس میتوان گفت به نوعی آخرین سکو تیم هوندا تا به امروز در این مسابقه بدست آمده است.

شما را به تماشای این مسابقه تاریخ دعوت می کنم. مسابقه ایی با شرکت بزرگترین نام های فرمول یک مثل، مایکل شوماخر افسانه ایی، کیمی رایکونن یا همان مرد یخی همیشه خونسرد، فرناندو آلونسو با استعداد، روبنس باریچلو بزرگ، فیلیپه ماسا برزیلی و بسیاری دیگر.

*ترافیک مصرفی این دانلودها داخلی می باشد.

بخش اول بخش دوم

در زیر لینک دانلود سایر مسابقات منتشر شده تا به امروز در سایت خودروبانک را مشاهده می‌کنید. مسابقاتی به شدت هیجان انگیز که بهتر است تماشا کنید.

آلمان ۲۰۰۰

بلژیک ۲۰۰۰

برزیل ۲۰۰۳

ژاپن ۲۰۰۵

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/2/10
در همه این سالها تیم فرمول 1 نیسان و مزدا مقام اول بدست آوردن و همه خودروهای فرمول 1 رنو فراری و بنز را تو جیبش گذاشت جالبه بدونید موتوری که باعث قهرمانی مزدا در فرمول 1 شد همان موتور تقویت شده مزدا 1000 بود که تونست همه رقیباشو پشت سر بزاره
1399/2/10
نه اشتباه نگو رنو از سال ۱۹۲۳ قهرمان لمانز شد تا سال ۲۰۱۹ فقط رنو قهرمان شد تو فرمول یک فقط رنو قهرمان میشه تو رالی فقط رنو قهرمان میشه و موتور همه ی این ماشین ها هم ۹۰۰ سی سی ۳۰ اسب بخار رنو ۵ هستش