موضوعات داغ

ایران خودرو از فردا چهارشنبه 7 خرداد چه خودروهایی را به فروش می‌گذارد؟ + جدول

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
پس از چندماه حواشی مختلف و اخبار گوناگون، شرایط فروش ایران خودرو با پسوند فوق‌العاده ویژه سالروز آزادسازی خرمشهر منتشر شد. در شرایط فروش فوق‌ العاده ایران خودرو محصولاتی همچون پژو پارس TU5، پژو 206 تیپ 2، پژو 405 اس ال ایکس و رانا برای فروش عرضه شده‌اند.
در طرح فروش فوق العاده ایران خودرو قیمت محصولات قطعی بوده و موعد تحویل خودروها حداکثر سه ماهه خواهد بود. همان‌طور که از مدتی قبل اعلام شد، شرایط واگذاری خودروها در طرح فروش فوق العاده ایران خودرو به صورت قرعه کشی خواهد بود. شرایط فروش پژو پارس و سه محصول دیگر ایران خودرو از ساعت 8 صبح چهارشنبه هفتم خرداد آغاز شده و تا تاریخ 14 ام خرداد ادامه خواهد یافت.
متقاضیان محترم طرح فروش فوق العاده ایران خودرو باید نکات زیر را مد نظر داشته باشند:
اول، امکان دسترسی به راهنماي جامع ثبت نام و یا تنظیم کلمه عبور،در صـفحه اول سـایت فـروش اینترنتـی در بخش اطلاعیه ها وجود دارد.
دوم، شماره کارت یا حساب بانکی که وجه ثبت نام خودرو به حساب شرکت واریز می گردد، الزاما مـی بایسـت متعلق به شخص متقاضی باشد.
سوم، ثبت نام فقط در منزل و از طریق سایت شرکت ایران خودرو امکان پذیر است.
سند خودروهای ارائه شده در طرح فروش پژو 206 تیپ 2 و سه محصول دیگر، تا یکسال در رهن شرکت ایران خودرو باقی خواهند ماند. گارانتی خودرو پس از 3 ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی براي دریافت سرویس اولیه باطل می گردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل 1،000 کیلومتري خودرو نیز الزامی است.
متقاضی باید در هنگام ثبت نام شماره کارت بانکی خود را معرفی نماید و از همان کارت براي واریز وجه استفاده نماید و شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام خود متقاضی باشد. کد نمایندگی که در مرحله دوم ثبت نام توسط متقاضی انتخاب می گردد باید با آدرس و کد پستی متقاضی در یک استان باشد. در این طرح متقاضی می تواند فقط در یکی از شرایط فروش ایران خودرو یا شرایط فروش سایپا ثبت نام نماید و اگر پس از پایان مهلت ثبت نام مشخص گردد که در هر دو خودرو ساز ثبت نام نموده است ثبت نام دوم ایشان کان لم یکن تلقی می گردد و وجوه واریزي مشتري مسترد می گردد. در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

فروش فوق‌ العاده ایران خودرو

فروش فوق‌ العاده ایران خودرو

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد