موضوعات داغ

فروش نقدی محصولات مختلف چری مدیران خودرو با یکسال کارواش رایگان + لیست قیمت مصوب

عکس مطلب اول
از ابتدای اردیبهشت ماه، شرکت مدیران خودرو قیمت جدید محصولات مختلف "چری" را اعلام کرد و لازم شد که مشتریان با قیمت جدید نسبت به ثبت نام خودروی مد نظر خود اقدام کنند. لازم به ذکر است که شرایط فروش محصولات چری فعلاً تنها به صورت "نقدی" برقرار است و مشتریان می توانند نسبت به ثبت نام خودروی مد نظر خود اقدام کنند.
در شرایط فروش نقدی، شرکت مدیران خودرو محصولاتی همچون چری آریزو 5 را با قیمت 248 میلیون و 300 هزار تومانی، چری آریزو5 T را با قیمت 307 میلیون و 900 هزار تومانی، چری تیگو 5 اکسلنت را با قیمت 395 میلیون و 300 هزار تومانی، چری آریزو 6 را با قیمت 452 میلیون و 500 هزار تومانی و همچنین خودروی چری تیگو 7 را به عنوان لوکس ترین محصول خود با قیمت 520 میلیون و 900 هزار تومانی ثبت سفارش خواهد کرد.
در لیست زیر می توانید قیمت های مصوب مدیران خودرو را برای فروش محصولات مختلف چری مشاهده کنید. برای سهولت در خرید خودرو، نمایندگی رضایی روشن تهران شرایط ویژه ای را برای خریداران اعلام کرده که می توانید به شماره واتسپ 09915010148 پیام دهید تا این نمایندگی با شما تماس بگیرد. همچنین می توانید برای مشاوره به همین شماره، تماس بگیرید. با خرید از نمایندگی رضایی روشن تهران، یک سال کارواش رایگان به خریداران هدیه داده می شود.

فروش نقدی محصولات چری

فروش نقدی محصولات چری

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/3/10
بدبختای مسخره . این چه روش فروشه . یک سال کارواش رایگان.!!!!آخه بیچاره منی که پونصد میلیون میدم ماشین یعنی پول کارواش رو ندارم بدم. ببین اون شخصی که این طرح رو پیشنهاد داده و الان گذاشتید سایت ، هر کی هستی شخصیت بسیار ضعیف و بدبخت و گدایی داری. متاسفم برای..........