موضوعات داغ

شایعه جدیدی در رابطه با سرنوشت سباستین فتل

عکس نویسنده
پرهام تحصیلی
نویسنده
عکس مطلب اول
درست از لحظه ایی که سباستین فتل عدم تمدید قرارداد خود با تیم فراری را برای فصل ۲۰۲۱ اعلام کرد موج شایعات و تحلیل های گوناگون در رابطه با آینده حرفه‌ای این راننده آلمانی به راه افتاد.

بسیاری بر این باورند که بهترین گزینه برای فتل پیوستن به تیم مرسدس است. مرسدس اگر نگوییم تنها تیمی است که خودرو قهرمانی را در اختیار دارد مسلما موفق ترین تیم در دهه اخیر بوده است. با این حال مدیران تیم مرسدس هنوز در ظاهر اشتیاقی به استخدام سب نشان نداده اند.

اما امروز شایعه جدیدی در رابطه با سرنوشت سباستین فتل در رسانه ها منتشر شد، شایعه ایی متفاوت با سایر سناریوهایی که تا به امروز مطرح شده است.

سرمایه گذاری جدید ۲۰۰ میلیون پوندی لارنس استرول (شوگر ددی فرمول یک هستند ایشون به نوعی) در تیم استون مارتین می‌تواند راه را برای حضور فتل در آن تیم باز کند.

هفته گذشته رسانه ها فاش کردند که لارنس استرول قصد دارد تا سهامی معادل ۲۰۰میلیون پوند را از استون مارتین خریداری کند. به اعتقاد کارشناسان این مبلغ هزینه جابجایی فتل از فراری به استون مارتین است. راننده ایی که هنوز برای فصل ۲۰۲۱ قراردادی ندارد و در حال بررسی و انتخاب گزینه های پیش رویش است.

در ابتدا تصور می شد گزینه های سباستین محدود به مرسدس، رنو یا بازنشستگی است. اما اکنون احتمال میرود استون مارتین مقصد نهایی این قهرمان آلمانی باشد.

به اعتقاد فلورین کونیگ، مجری شبکه RTL، با توجه به این نکته که تیم استون مارتین از مجموعه پاور یونیت تیم مرسدس بهره‌مند است پیوستن سباستین به این تیم بسیار محتمل است. او همچنین افزود:

" کارهای جدی در پشت صحنه در حال انجام شدن است تا همه مطمئن شوند سباستین در فصل آتی در فرمول یک حضور خواهد داشت".

البته این احتمال هنوز وجود دارد که مرسدس تیم فرمول یک خود را به لارنس استرول و مدیر فعلی این تیم، توتو ولف، بفروشد. این هم دلیل دیگری است برای گمانه زنی در رابطه با همکاری لارنس و فتل از یک سو و از سوی دیگر مدیر فعلی تیم فرمول یک مرسدس با آنها.

ذکر این نکته ضروری است که تا این لحظه شرکت مرسدس هنوز خبر فروش تیم فرمول یک خود را تایید نکرده است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/3/8
الان فرانسوی بازها میان میگن کل فرمول یک دست رنو ست کل موتورهای فرمول یک واس ماس