موضوعات داغ

بدل بی ام و ؛ شاسی بلند X7 هونگ ‌چی با نام E-HS9 عرضه خواهد شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
تصاویر آخرین خودرو ساخت شرکت خودروسازی چینی هونگ‌ چی منتشر شده‌ که شاسی بلندی که قبلا E115 نام داشت را در ظاهر نهایی خودش نشان می‌دهد.
هونگ ‌چی اولین بار E115 را به عنوان یک خودرو مفهومی معرفی کرد. این مدل جاده‌ای تا حد زیادی همان ویژگی‌ها و ظواهر را حفظ کرده، اما حالا E-HS9 نام دارد.
این تصاویر که توسط رسانه‌های چینی منتشر شده این شاسی بلند لوکس را حین گشت و گذار در کارخانه نشان می‌دهند و بهترین نگاه به ظاهر نهایی این مدل را فراهم می‌کنند. در نمای جلویی هونگ‌چی E-HS9 یک جلوپنجره کرومی بزرگ شبیه رولزرویس با خطوط عمودی قرار گرفته است. المان‌های نقره‌ای بزرگی در هر دو طرف جلوپنجره قرار دارند. این مدل دارای چراغ‌های جلوی افقی است، در حالی که چراغ‌های ال‌ای‌دی روزانه به صورت عمودی قرار گرفته‌اند.
چراغ‌های عقب این مدل شبیه خودرو مفهومی E115 هستند. همچنین در اطراف لوله‌های اگزوز از تزئینات کرومی استفاده شده است.

هونگ‌ چی E-HS9

هونگ‌ چی E-HS9

قدرت این هونگ‌ چی E-HS9 تمام الکتریکی توسط یک سیستم دو موتوره تمام چرخ محرک تامین می‌شود. در قسمت جلو یک موتور الکتریکی با توان ۲۱۵ اسب بخار و گشتاور ۳۵۰ نیوتون متر قرار دارد، در حالی که یک موتور الکتریکی با توان ۲۹۵ اسب‌بخار و گشتاور ۴۲۰ نیوتون متر قدرت چرخ‌های عقب را تامین می‌کند. در نتیجه این موتورها توان ۵۱۰ اسب بخار و گشتاور ۷۷۰ نیوتون متر تولید می‌کنند. قدرت این موتورها توسط یک پک باتری ۹۲.۴ کیلووات ساعتی تامین می‌شود.
مدل تولیدی دارای طول ۵۱۶۰ میلیمتری، عرض ۲۰۰۰ میلیمتری، ارتفاع ۱۷۳۰ میلیمتری و فاصله بین دو محور ۳۲۵۰ میلیمتری است. این یعنی هونگ چی E-HS9 شباهت زیادی به بی ‌ام ‌و X7 دارد، که طول ۵۱۵۱ میلیمتری، عرض ۲۰۰۰ میلیمتری، ارتفاع ۱۸۰۵ میلیمتری و فاصله بین دو محور ۳۱۰۵ میلیمتری دارد.
انتظار می‌رود قیمت این مدل در چین بین ۶۷ هزار تا ۷۷ هزار دلار باشد.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/3/9
هر چی باشه به اندازه ماشینای فرانسوی آشغال نیست
1399/3/9
شما غیر از 206 و 405 کدوم آشغال فرانسوی رو روندین ؟
1399/3/10
شما قطعا 2008 کولیوس یا سایر محصولات به روز فرانسه رو سوار نشدید که اینطور نظر میدید.
1399/3/10
سلام من یک سانتافه ۳۶۰۰ سی سی مدل ۲۰۱۴ دارم گذاشتم برای فروش ماشین بدون رنگ فول فول همه چیز فابریک کارکرد ۵۰۰۰۰
قیمت توافقی کسی می خواد؟
خودروبانک لطفاً کامنتم رو تایید کن
ممنون از سایت خوبتون
1399/3/12
بی شباهت به کالینان هم نیست!