موضوعات داغ

چه روزی قرعه کشی خودروها ثبت نام شده انجام می شود؟

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
فرشاد مقیمی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در نشست خبری خود با اصحاب رسانه پیرامون فرایند ثبت نام متقاضیان خودرو صحبت کرد و در این خصوص افزود که ثبت نام‌ فروش محصولات ایران خودرو تا 14 خرداد ماه ادامه دارد و از شنبه هفته آینده، قرعه ‌کشی میان متقاضیان انجام خواهد شد و حداقل تا ٣ ماه، خودرو به افراد انتخاب شده تحویل داده می شود. لازم به ذکر است که پیش فروش دیگری هم در هفته آینده خواهیم داشت که موعد تحویل آنان برای سال 1400 برنامه ریزی شده است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بهبود برنامه‌ ریزی گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد که از اسفند ماه امسال، ورود مشتری به داخل نداریم و در تلاش هستیم آن را بهسازی کنیم. در ایران خودرو کار‌های مثبتی در خصوص مدیریت هزینه انجام گرفته است و بحث‌ های آموزشی که در گروه ایران خودرو مطرح شده، کار‌های مثبتی هم انجام شده است. در موضوع طراحی سازمانی نیازمند قابلیت سازی در سازمان هستیم که یکی از آن‌ ها منابع انسانی کارآمد هستند.
به گزارش خودروبانک و به نقل از ایران جیب، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در ادامه صحبت های خود با اشاره به تعدیل نیروی این گروه خودروسازی، اضافه کرد که از شهریور سال گذشته تمام تلاش ما در راستای کاهش تعدیل نیرو بوده است، اما در نهایت مجبور به تعدیل نیروی 770 نفر از کارکنانمان شده ایم که البته بازنشسته هم بوده اند. از نیروی پیمانکار یک نفر هم تعدیل نداشته‌ ایم و حدود 140 هزار نفر در شبکه قطعه سازی جذب شده اند و در سال جاری هم 500 نفر بازنشسته خواهیم داشت.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/3/11
سلام
ایران خودرو جدیدا برای بعضی از کاربرا بازی درآورده، به این صورت که خوب ک احراز هویت کردی میخوای خرید بزنی ارور "مشترک گرامی به دلیل عدم رعایت قوانين حاکم بر سایت مجاز به ثبت نام نمی باشید" نشان میدهد
البته این ارور مربوط به امروز که ارور تغییر شکل یافته قبلی با مضمون "شما حداکثر ظرفیت مجاز برای هر خودرو ثبت نام نموده اید" هست
بنده هیچ خودرویی تا بحال ثبت نام نکردم
1399/3/13
واقعا دور از ذهن هست که این طرح قیمت ها رو واقعی کند..چرا بعد از گذشت قریب به دو هفته از اعلام رسمی برنامه های نیروی انتظامی در مورد پلاک نکردن خودرو با قیمت بیش از 10 درصد بازار کسی نظارت نمیکنه...هر نمایشگاهی که میری پراید 111 نو و صفر کیلیومتر رو با قیمت نقدی حد اقل 75 میلیون تومان میفروشن و این در صورتی هست که قیمت رسمی کارخانه چیزی حدود 40 میلیونه که با 10 درصد یا بیشتر نهایتا باید 50 میلیون تومان فروخته بشه ...چرا باید 79 میلیون باشه قیمت پراید هاچ بک آخه؟؟
فروشنده بهم میخنده میگه برو خدا رو شکر کن 100 میلیون بوده!!!