موضوعات داغ

چند میلیون نفر در فروش فوق العاده خودروسازان شرکت کردند؟ + شانس برنده شدن در قرعه کشی؟

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
فروش فوق العاده خودروسازان حدود یک هفته پیش شروع شده و تا روز چهارشنبه 14 خردادماه نیز ادامه دارد، اما تاکنون هیچ خبر رسمی از جزییات فروش ارائه نشده و مشخص نیست که دقیقا چند نفر در فروش فوق العاده خودروسازان داخلی شرکت کرده اند. با این حال یک منبع آگاه مدعی شده است که تاکنون بیش از 5 میلیون نفر در فروش فوق العاده خودروسازان شرکت کرده اند.
این منبع آگاه با اشاره به ثبت نام بیش از 5 میلیون نفر در فروش فوق العاده سایپا و ایران خودرو طی روزهای گذشته که حدود 2.5 میلیون ثبت نام آن تنها برای خودروی پژو پارس TU5 بوده است، اعلام کرد که بعد از انجام فرآیند قرعه کشی و انتخاب آنان برای دریافت خودرو، تنها 48 ساعت فرصت دارند تا مبلغ تعیین شده را پرداخت کنند و سپس تاریخ تحویل خودرو به آنان اعلام خواهد شد، اما در صورتی که تمایل به دریافت خودرو نداشته باشند، می توانند از ثبت نام خودداری کنند.
با توجه به آمار منتشر شده، احتمال برنده شدن هر نفر در این قرعه کشی بزرگ زیر نیم درصد است.
به گزارش خودروبانک و به نقل از ایرانجیب، این منبع آگاه به قوانین فروش خودروسازان اشاره کرد و در این خصوص افزود که اگر فردی در قرعه کشی برنده شده، اما وجه مورد نیاز را در زمان مشخص شده پرداخت نکند، از سوی خودروسازان محروم شده و تا 2 سال حق شرکت در فرآیند فروش خودروسازان و خرید اتومبیل را نخواهند داشت. هرچند شرکت های خودروساز فروش فوق العاده خودرو با همین سیستم قیمت گذاری را به ضرر خود می دانند.
نکته جالب توجه در خصوص دارندگان پلاک جاری و عدم امکان ثبت نام در سایت فروش خودروسازان، حساب نشدن پلاک‌ های زرد خودرو‌های کامیون، تاکسی و یا حتی خودرو‌های عمومی به عنوان پلاک جاری است و دارندگان این دسته از وسایل نقلیه می توانند در فروش فوق العاده خودروسازان شرکت کنند. هرچند طی روزهای آینده پیش فروش خودروسازان برای ثبت نام 75 هزار دستگاه پیش بینی شده است و در مجموع 4 فروش ویژه و 4 طرح پیش فروش در سال جاری برگزار خواهد شد که متقاضیان امکان ثبت نام خودروی مورد نظر خود را خواهند داشت.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد