موضوعات داغ

فرشاد مقیمی با دنا پلاس توربو اتوماتیک به مراسم قرعه کشی آمد + عکس

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
صبح امروز مراسم قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو انجام شد و برندگان 15 هزار خودرو پیش فروش ایران خودرو شامل خودروهای پژو 206 تیپ 2، رانا، پژو پارس LX و پژو 405 اس ال ایکس اعلام شدند.
اما به غیر از اعلام اسامی برنده شدگان قرعه کشی، این مراسم حواشی مختلفی نیز داشت که یکی از آن‌ها به حضور فرشاد مقیمی با دنا پلاس توربو اتوماتیک مربوط می‌شود، چرا که مدیر عامل ایران خودرو با یک دنا مشکی رنگ در مراسم حضور یافت.
مطابق تصاویری که به دست خودروبانک رسیده است، نسخه‌های اولیه دنا پلاس توربو اتوماتیک پلاک ملی را دریافت کرده‌اند و بنابراین در مدت زمانی کوتاه می‌توانیم به تحویل این خودروها امیدوار باشیم. نخستین نمونه‌های این خودرو در اختیار مدیران ایران خودرو قرار گرفته است.
چندی پیش بود که ایران خودرو دنا پلاس توربو اتوماتیک را به پیش فروش گذاشت و سپس مشخصات فنی تیپ‌های مختلف این خودرو منتشر گردید. بنابر شنیده‌ها، این خودروساز در حال مذاکره با شورای رقابت است تا قیمت نهایی محصول جدید خود را تعیین کند.

دنا پلاس توربو اتوماتیک

دنا پلاس توربو اتوماتیک

دنا پلاس توربو اتوماتیک از پیشرانه 1.7 لیتری توربوشارژر اصلاح شده استفاده می‌کند که قادر است تا حداکثر ۱۵۰ اسب بخار قدرت و ۲۱۵ نیوتن متر گشتاور تولید کند. این قدرت و گشتاور از طریق جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک DAE در اختیار چرخ‌های جلو قرار می‌گیرد. این خودرو به فرمان برقی نیز مجهز است.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/3/17
برای اونا ایرادی نداره که شیشه هاشون دودی باشه؟
1399/3/17
شیشه هاش زیادی دودی نیست؟
آخه گفتن خلافه ما رو هم ۳-۴ بار جریمه کردن بابتش!
آها آقا مدیره؟
چشم 🤭😶
1399/3/18
عکسها برای یه ماشین نیست پلاکهاش فرق میکنه
1399/3/29
مگه یه پلاک بیشترمیبینی
1400/11/7
بریت بابا این مال یک ماشین نیست اگر دقت کنید پلاک تو دو تا عکس با هم فرق میکنن
1399/3/18
چه پلاک رندی داره