موضوعات داغ

فروش اقساطی و نقدی نمایندگی رضایی روش مدیران خودرو؛ پذیرش ویژه مشتریان

عکس مطلب اول
اواخر دهه هشتاد خورشیدی بود که ایرانیان برای نخستین بار با شرکت مدیران خودرو آشنا شدند. شرکتی که با همکاری شرکای چینی راه‌اندازی شده بود و قصد داشت محصولات شرکت چری چین را با نام ام وی ام به بازار ایران عرضه کند.
محصولات مدیران خودرو در طی بیش از یک دهه حضور خود در بازار خوش درخشیدند و به خوبی فاصله میان محصولات وطنی و خودروهای وارداتی را پر کردند. به همین دلیل فروش ام وی ام به مرور زمان افزایش یافت و اکنون می‌توان محصولات مدیران خودرو را به وفور در خیابان‌ها مشاهده کرد.
نسل‌های مختلف ام وی ام 315 و ام وی ام X33 در این سال‌ها پرفروش‌ترین محصولات مدیران خودرو بوده‌اند که اکنون قادر هستید تا آخرین نمونه‌های آن را از طریق نمایندگی رضایی روشن مدیران خودرو خریداری کنید و علاوه برآن به دیگر محصولات این شرکت نیز دسترسی خواهید داشت.
ام وی ام 315 در طول حضور خود به یکی از رقبای جدی برای پژو 206 و بعدها پژو 207 تبدیل شد. تاکنون دو نسل از این خودرو به بازار کشورمان عرضه شده و مدیران خودرو در تدارک عرضه نسخه فیس‌لیفت این خودرو است.
ام وی ام X33 نیز کراس‌اوور جمع‌وجوری است که شباهت غیرقابل انکاری به سوزوکی ویتارا دارد و با استفاده از همین ویژگی مثبت به همراه قیمت مناسب، موفق شد فروش موفقی در ایران داشته باشد.
تا به حال سه نسل از ام وی ام X33 به بازار ایران عرضه شده است. این خودرو با دیگر کراس‌اوورهای کامپکت بازار نظیر لیفان X60‌ در رقابت است و هم اکنون می‌توانید آخرین نمونه آن یعنی ام وی ام X33S اسپرت را از طریق نمایندگی رضایی روشن خریداری کنید.
در طی چند سال اخیر بازار هاچ‌بک کراس‌ها رونق قابل توجهی یافته و هرکدام از خودروسازان سعی دارند تا محصولی را در این سگمنت به بازار عرضه کنند. مدیران خودرو نیز با ارائه محصول جذاب ام وی ام X22، سهم بزرگی از این بازار را به خود اختصاص داد.
فروش ام وی ام X22 آن‌قدر موفق بود که سایر رقبای این خودرو نظیر لیفان X50 را به حاشیه راند و البته سود سرشاری را عاید مدیران خودرو کرد. خوشبختانه این محصول پرفروش در لیست خودروهای نمایندگی رضایی روشن قرار دارد و قادر به خریداری آن هستید.
رشد مناسب فروش ام وی ام سبب شد تا شرکت چری به سرمایه‌گذاری بیشتر در ایران علاقمند شود و از اواسط دهه نود محصولات بالارده خود را با برند چری و در قالب شرکت چری ایران به بازار ایران عرضه کرد.

نمایندگی رضایی روشن

نمایندگی رضایی روشن

چری تیگو 5 و چری آریزو 5 نخستین محصولاتی بودند که با برند چری به بازار ایران عرضه شده و زمینه ساز فروش چری در کشورمان شدند. چری تیگو 5 به رقیب سرسختی برای جک S5‌ تبدیل شد و البته این رقابت با وجود افزایش شدید قیمت‌ها همچنان ادامه دارد.
چری آریزو 5 نیز یکی از نخستین سدان‌های اقتصادی چینی بازار ایران بود که به مشتریان ایرانی امکان بهره‌مندی از خودرویی ایمن، کم مصرف و با گیربکس اتوماتیک را می‌داد. نسخه دنده‌ای چری آریزو 5 نیز با ظاهر جذاب و امکانات قابل قبول، به گزینه خرید بسیاری از مصرف‌کنندگان متوسط ایرانی تبدیل شد.
فروش چری آریزو 5 پس از عرضه نسخه توربو این خودرو چندبرابر شد و اکنون نیز در غیاب رقبایی همچون ام جی 360، به ستاره یکه‌تاز مدیران خودرو تبدیل شده است. هر دو خودرو یاد شده در لیست فروش نمایندگی رضایی روشن قرار دارند و شما قادر به انتخاب آن‌ها هستید.
موفقیت فروش چری با عرضه دو محصول آریزو 5 و تیگو 5 این شرکت و شرکای ایرانی‌اش را ترغیب کرد تا سبد محصولات چری در ایران را گسترش دهند. مدتی بعد از عرضه موفق دو خودرو یاد شده، مدیران خودرو اقدام به عرضه چری تیگو 7 و چری آریزو 6 نمود.
چری تیگو 7 خودرویی بود که مشتریان ایرانی را با مفهوم کراس‌اوور لوکس چینی آشنا کرد. این خودرو که مدتی پرچمدار محصولات چری نیز بود، به رقیبی برای خودروهای وارداتی کارکرده تبدیل شد.

نمایندگی رضایی روشن

نمایندگی رضایی روشن

رشد موفق فروش چری تیگو 7 در ایران با عدم عرضه محصولی رقابتی از سوی سایر شرکت‌های خصوصی همراه شد تا این کراس‌اوور لوکس به محصولی بی‌رقیب در بازار ایران تبدیل شود. این خودرو را نیز هم‌اکنون می‌توانید از طریق نمایندگی رضایی روشن مدیران خودرو خریداری نمایید.
چری آریزو 6 نیز جدیدترین محصول مدیران خودرو برای بازار ایران است و سعی دارد تا جای خالی سدان‌های متوسط وارداتی نظیر کیا اپتیما را پر کند. این خودرو یکی از تازه واردان بازار ایران است و تصمیم دارد تا سهم مناسبی از فروش چری را به خود اختصاص دهد.
اینکه چری آریزو 6 می‌تواند همانند دیگر برادران خود با برند چری یا ام وی ام در بازار ایران موفق شود، سوالی است که برای پاسخ دادن به آن نیاز به مقداری زمان داریم. برای بررسی و کسب اطلاعات بیشتر در مورد این خودرو یا اطلاع از نحوه خرید آن، می‌توانید به نمایندگی رضایی روشن مدیران خودرو مراجعه کنید.

این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد