موضوعات داغ

محدودیت های جدید پرداخت وجه برای برندگان قرعه کشی خودرو

عکس مطلب اول
با اعلام نتایج قرعه کشی خودروسازان، برندگان تنها 48 سرعت فرصت داده شده تا نسبت به تکمیل وجه خود اقدام کنند، اما فرصت برندگان قرعه کشی فروش فوق ‌العاده خودروسازان برای واریز قیمت خودرو در حالی به اتمام می رسد که با محدودیت تراکنش مالی برای پرداخت وجه خودرو روبرو هستند و نمی توانند بیشتر از 50 میلیون تومان از حساب خود را به حساب شرکت های خودروسازی منتقل کنند.
به گزارش خودروبانک و به نقل از فارس، با نزدیک شدن به پایان موعد 2 روزه تعیین شده برای واریز وجه خودرو، تعداد زیادی از خریداران با مشکل سقف پرداخت مبلغ خودرو مواجه شده و امکان پرداخت مبلغ بالاتر از 50 میلیون تومان از حساب خود به حساب خودروسازان را ندارند. درحالی که برندگان قرعه کشی یا باید مبلغ خودرو را طی دو روز به حساب خودروساز واریز کرده و یا اینکه باید از دو شماره حساب مختلف نسبت به تکمیل وجه خود اقدام کنند.
محدودیت واریز مبلغ خودرو درحالی وجود دارد که طبق بخشنامه خودروسازان، اگر وجه خودرو طی 48 ساعت از اعلام اسامی برندگان واریز نشود، ثبت نام این افراد لغو و برندگان ذخیره جایگزین آنان خواهند شد. هرچند در این خصوص گفته شده است که سقف 50 میلیون تومانی تراکنش مالی در فروش فوق العاده خودروسازان برداشته شده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد