موضوعات داغ

کانسپت الکتریکی وسپا با ظاهری پیشرفته رونمایی شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
وسپا بیش از اینکه یک برند نمادین باشد، یک شبح نمادین است. با گفتن این کلمه ایتالیایی، افرادی که هیچ علاقه‌ای به موتورسیکلت یا اسکوتر ندارند یک موتور را در ذهن خود تصور می‌کنند. شاید این یک تصویر ذهنی دقیق نبوده و شبیه نقاشی کودکان از یک لامبورگینی کونتاش باشد، اما به هر حال یک موتورسیکلت وسپا است.
با گذشت زمان، اشیای مورد علاقه مردم هم تغییر می‌کنند. در حالی که نمی‌توان انکار کرد طراحی اصلی وسپا توسط کورادینو داسکانیو نمادی برای طراحی صنعتی است، استفاده مجدد از این طراحی در آینده اصلا ارزش طراحی اصلی را کم نمی‌کند.
شرکت طراحی مستقر در کرالا طرح اصلی داسکانیو را مجددا به صورت الکتریکی طراحی کرده است. پس تکلیف وسپا التریکا چه می‌شود؟ اگر انقلاب اسکوترهای الکتریکی چیزی را به ما ثابت کرده باشد، این است که همیشه جا برای چند اسکوتر الکتریکی وجود دارد. در اغلب موارد، چندین مدل وسپا از یک موتور واحد استفاده می‌کردند، و فقط سبک طراحی و لوازم جانبی متفاوتی داشتند تا مورد رضایت مشتریان مختلف قرار بگیرند.

وسپا ۹۸

وسپا ۹۸

وسپا ۹۸ همان اسکوتر اصیل ایتالیایی نیست. با این حال، ظاهر این وسپا از جلو و عقب پیشرفته به نظر می‌رسد، و در عین حال شما را به یاد دوران گذشته می‌اندازد. این دستاوردی منحصر به فرد است، که خیلی خوب آینده و گذشته را با یکدیگر ترکیب کرده است. این ترکیبی از هنر گذشته و امکانات آینده است، همراه با چراغ‌ ال‌ای‌دی در جلو و سیستم لیدار که به جای آینه بغل‌های سابق نصب شده است.
این کانسپت از باتری لیتیوم یونی ۳۰ آمپر ساعت بهره می‌برد که از فضای ذخیره‌سازی زیر صندلی به بهترین شکل استفاده کرده است. مانند بسیاری از اسکوترهای الکتریکی، این مدل هم دارای یک موتور روی چرخ عقب است. این مدلی تک صندلی است، پس باید به ترتیب سوارش شده و یک دور آرام با آن بزنید.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/3/29
موتور فقط موتور فرانسوی
موتور زالارت و ltms و snd هر کدوم اندازه بنتلی و رولزرویس قیمت دارن
1399/3/29
دسته فرمانش خيلي ناراحته ارگونومي نداره🤔