موضوعات داغ

رنو، آلونسو را از دست نخواهد داد

عکس نویسنده
پرهام تحصیلی
نویسنده
عکس مطلب اول
تد کراویتز به شبکه Sky Sport گفت:
در صورتیکه فرناندو آلونسو قصد بازگشت به فرمول یک را در فصل ۲۰۲۱ داشته باشد، رنو آلونسو رو از دست نخواهد داد.

به دنبال تصمیم دنیل ریکاردو مبنی بر خروج از تیم رنو و پیوستن به تیم مکلارن برای فصل ۲۰۲۱، رنو یک صندلی خالی در تیم خود برای فصل ۲۰۲۱ رقابت های فرمول یک خواهد داشت. رنو به دنبال جایگزینی برای دنیل ریکاردو است و از طرفی مدیر این تیم، سیریل ابیتبول عنوان کرده است که اگر آلونسو قصدی برای کسب سومین قهرمانی خود داشته باشد تیم رنو با آغوش باز پذیرای او خواهد بود.

در همین راستا کارشناسان Sky Sport معتقد هستند ابیتبول همیشه راهی برای بدست آوردن راننده مورد نظرش پیدا میکند.

اگر آلونسو در فصل ۲۰۲۱ آماده بازگشت به فرمول یک باشد رنو باید او را دو دستی بگیرد و اجاره ندهد به تیم دیگری برود و هرچه می‌خواهد به او بپردازند، وجود آلونسو برای هر دو طرف می‌تواند مفید باشد. اگر ناندو چراغ سبزی نشان داد، او را به هر قیمتی به رنو بیاورید.

در همین مورد پول د رستا معتقد است فرناندو گزینه بسیار بهتری نسبت به سباستین فتل برای تیم رنو خواهد بود. فتل دیگر راننده بزرگی است که در فصل ۲۰۲۱ آزاد خواهد بود و هنوز تصمیمی در رابطه با ادامه فعالیتش نگرفته است. وی افزود:

من فکر نمیکنم سباستین گزینه مناسبی برای رنو باشد. ناندو قبلا در رنو بوده است و دو قهرمانی با این تیم بدست آورده است، در تیم رنو طرفداران بسیاری دارد و فکر میکنم با تمامی مشکلات احتمالی بهترین گزینه برای رنو باشد.

اما مارتین براندل، کارشناس معروف فرمول یک نظر دیگری دارد:

ترکیب ریکاردو و اکون یک همکاری خوب را ایجاد کرده بود و رفتن دنیل برای رنو بسیار سخت خواهد بود. اگر رنو بخواهد نام های بزرگی چون فتل یا فرناندو را به خدمت بگیرد باید به موارد زیادی توجه کند. ناندو یک راننده تراز اول است، اگر اتفاقاتی مثل فراری و چارلز در رنو ایجاد شود آیا آنها آمادگی لازم را دارند؟ آمدن فرناندو به رنو بسیار بستگی به عکس‌العمل اکون خواهد داشت و این مورد چیزی نیست که رنو بخواهد به آن توجه نکند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد