موضوعات داغ

سگ بزرگ هاوال، یک شاسی بلند جعبه شکل آفرودی

عکس مطلب اول
هاوال، بازوی کمپانی خودروسازی گریت وال در بخش تولید کننده وسایل نقلیه شاسی بلند، جدیدترین محصول خود را با یک طراحی منحصربه فرد تحت عنوان DaGou رونمایی کرده است، هرچند انتخاب نام DaGou برای معرفی یک خودروی شاسی بلند چندان جالب به نظر نمی رسد، زیرا این اسم در زبان چینی معنی "سگ بزرگ" می دهد و کمتر کسی دوست دارد ماشینش را سگ بزرگ خطاب کرده و یا بگوید که در حال رانندگی با سگ بزرگ است! مگر اینکه چینی ها با استقبال از این خودرو خلاف آن را ثابت کنند.
این خودروی شاسی بلند یک طراحی جعبه شکل دارد و همچنین در ابعاد خود قابل مقایسه با لندروور و یا خودروی شاسی بلند تویوتا FJ کروز خواهد بود. در طراحی ظاهری این خودرو از چراغ های گردی شکل بزرگ، یک جلوپنجره بزرگ با سه ردیف ستون افقی و همچنین مجموعه سپری جذاب استفاده شده است که طراحی این اتومبیل را به خودروهای شاسی بلند آفرودی نزدیک کرده است، اما از نمای جانبی تاحدودی می توان طراحی رنو داستر نسل جدید را به خاطر آورد و در طراحی عقب نیز بی شباهت به محصولات لندروور نیست.
این خودرو به طور کلی با طول 4620 میلی متر، عرض 1890 میلی متر، ارتفاع 1780 میلی متر و همچنین با فاصله بین دو محور 2738 میلی متری ساخته شده است که ارتفاع 200 میلی متری آن نسبت به زمین، می تواند ویژگی آفرودی این اتومبیل را به سطح قابل قبولی برساند.
ویژگی جذاب محصول جدید هاوال، بیشتر از همه در داخل کابین نمود می کند و یک طراحی متفاوت و جذاب را شاهدیم که الگوهای طراحی آن متفاوت از هر خودروی دیگری بوده و یک فضای آینده نگر را به نمایش می گذارد که جذاب ترین قسمت آن، کنسول مرکزی و طراحی داشبورد آن خواهد بود که متفاوت از هر خودروی دیگری توسعه پیدا کرده است. علاوه بر این، جایگزین کردن اهرم تعویض دنده با یک تعیین کننده الکترونیکی وضعیت دنده، باعث شده تا فضای بیشتری در اختیار سرنشینان جلو، بویژه طراحی فضای ذخیره سازی قرار گیرد.
در بخش فنی، خریداران این خودرو می توانند 2 انتخاب متفاوت داشته باشند که یکی از آنان موتور 1.5 لیتری با خروجی قدرت 168 اسب بخاری و گشتاور 285 نیوتن متری بوده و انتخاب دوم آنان شامل یک موتور 2 لیتری 221 اسب بخاری با حداکثر گشتاور 385 نیوتن متری خواهد شد که در حال حاضر اطلاعات بیشتری در رابطه با عملکرد آنان در شتاب گیری و رسیدن به سرعت نهایی ارائه نشده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد