موضوعات داغ

سورپرایز استون مارتین

عکس نویسنده
پرهام تحصیلی
نویسنده
عکس مطلب اول
به نظر اندرو گرین، مدیر فنی تیم Racing Point، انتقال این تیم به استون مارتین بسیار بزرگ خواهد بود.

به لطف خرید سهام شرکت انگلیسی استون مارتین توسط لارنس استرول، در فصل ۲۰۲۱ تیم ریسینگ پوینت لباس استون مارتین را بر تن خواهد داشت.

علائم اولیه خودرو RP20 تیم ریسینگ پوینت امیدوار کننده بوده است و به اعتقاد کارشناسان آماده دریافت سورپرایز استون مارتین است. در همین رابطه مدیر فنی ریسینگ پوینت افزود:

نگرش ما کاملا تغییر کرده. البته این به معنی تغییر عملکرد ما نیست، شعار ما همیشه بر پایه بهترین عملکرد ممکن شکل گرفته است و همچنان بر روی بهترین و کارآمدترین بازده تیم متمرکز هستیم.اما به اعتقاد من ایجاد قانون جدید سقف بودجه به تیم ما بسیار کمک خواهد کرد و باید توجه داشت که انتقال به استون مارتین در سال آینده بسیار گسترده خواهد بود. البته که از قبل تمام این موارد پیش‌بینی شده‌اند اما
باید پذیرفت که این یک موج تغییراتی بسیار بزرگ است. ما اکنون حکم ویترین برند استون مارتین را داریم و باید مطمئن شویم که بازده لازم را داشته باشیم.

ریسینگ پوینت به شدت در تلاش است تا آمادگی لازم را برای شروع فصل فرمول یک پیدا کند.به نظر مدیر تیم ریسینگ پوینت آمادگی پیش از فصل آنها به اندازه ایی خوب بوده است که تیم را برای مسابقات پشت سر هم اتریش آماده کرده باشد.
پیش‌بینی کردن آن هم در این ورزش واقعا کار شدنی نیست اما به نظر من ما به ۲دلیل شانس موفقیت خوبی در اتریش خواهیم داشت:
اول اینکه در تست های پیش از فصل بسیار خوب ظاهر شدیم و نتایج قابل قبولی کسب کردیم.
مورد دوم هم اینکه در دوران تعطیلی فصل شرایط برای تمام تیم ها سخت بوده است و امیدواریم کسی پیشرفت چشمگیری پیدا نکرده باشد.
به همین علل انتظار دارم تا شرایط مسابقه شبیه به شرایط تست های زمستان باشد و آن موقع حرف های زیادی برای زدن خواهیم داشت.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد