موضوعات داغ

فراری از هر نظر ضعیف‌تر از رقباست؛ تیم‌های میانه جدولی در حال نزدیک شدن هستند

عکس مطلب اول

شارل لکلرک و سباستین فتل می‌گویند که ضعف فراری فقط از یک جنبه خاص نیست و خودروی SF1000 آن‌ها نیاز به یک آپدیت کلی دارد. این اظهار نظرها بعد از روز خاموش فراری در بازگشت فرمول یک انجام شده است. رتبه چهارم فتل و نهمی لکلرک در تمرین‌های روز جمعه گرندپری فرمول یک اتریش، نشان می‌دهد که این تیم بسیار با فراری فاصله دارد و احتمالا باید با تیم‌های مثل ریسینگ پوینت، رنو و مک‌لارن رقابت کند.

با اینکه فراری در حال تدارک پکیج آپدیتی برای مرحله سوم رقابت‌ها در مجارستان است، لکلرک تایید کرد که SF1000 در بسیاری از قسمت‌ها نیاز به بهبود دارد و باید قدمی بزرگ در این راستا بردارد. وی در این باره می‌گوید:

برگشتن به خودرو حس خوبی دارد اما در نقطه مقابل روز خوبی برای ما نیست، چیزی که انتظار داشتیم، خیلی از خودروها نزدیک هستند، دیدن این مسئله هیجان انگیز است اما در طرف دیگر ما دوست داریم کمی بالاتر از این سطح رقابت کنیم. فردا باید سخت کار کنیم و ببینیم چه پیش می‌آید. تعادل خودرو آنقدرها هم بد نیست، اینطور نیست که اصلا تعادل نداشته باشد، پس برای الان باید به سختی تلاش کنیم تا به عملکرد پیشتازان برسیم. به نظر می‌رسد در سرعت داخل پیچ نسبت به بقیه کمی زمان از دست می‌دهیم، تعادل خودرو خوب است اما چسبندگی کلی خودرو نه، فکر می‌کنم تنها یک این عامل نه، بلکه کل پکیج خودرو نیاز به ارتقا دارد.

سباستین فتل نیز در این مورد می‌گوید:

ما آنچنان به رنو، ریسینگ پوینت و مک‌لارن توجه نکردیم، پس همیشه سخت خواهد بود که [در چنین شرایطی] پیش‌بینی کنیم آن‌ها چقدر سوخت حمل می‌کردند. فکر می‌کنم شنبه مشخص خواهد شد. فکر می‌کنم می‌توانیم بگوییم که مرسدس سریع‌ترین است، ردبول وضعیت نامشخصی دارد، بعید می‌دانم همه چیز را نشان داده باشند، اما امیدوارم ما هم بتوانیم چنین باشیم. در حال حاضر [سرعت مناسب برای رقابت را نداریم] اما ارتقای خودرو و سریع‌تر کردنش وظیفه ما است، فکر می‌کنم از نظر چسبندگی کلی و داونفورس نسبت به بقیه کمبود داریم، کمی هم در مستقیمی‌ها، پس مخلوطی از همه این‌هاست.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد