موضوعات داغ

شرایط فروش اقساطی پیکاپ فوتون دیزلی و بنزینی توسط ایران خودرو دیزل اعلام شد +‌ جدول

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت ایران خودرو دیزل شرایط فروش نقد و اقساط پیکاپ فوتون تونلند را اعلام کرد. در شرایط فروش فوتون دیزلی و بنزینی، مشتریان قادر هستند به روش اقساطی یا روش نقدی خودرو مورد نظرشان را خریداری نمایند. پیکاپ فوتون تونلند براساس تویوتا هایلوکس ساخته و پرداخته شده و به عبارتی نسخه چینی این پیکاپ ژاپنی مطرح به شمار می‌آید. پیکاپ کاپرا 2 از بهمن موتور و پیکاپ ریچ از پارس خودرو به همراه آمیکو آسنا رقبای فوتون تونلند را در بازار خودرو کشورمان تشکیل می‌دهند. این خودرو توسط ایران خودرو دیزل در دو نسخه بنزینی و دیزلی به تولید رسیده است.

شرایط فروش پیکاپ فوتون بنزینی

مطابق اعلام ایران خودرو دیزل، قیمت پیکاپ فوتون بنزینی با استاندارد آلایندگی یورو 5، 515 میلیون اعلام شده که مشتری می‌تواند به چهار روش نقدی و هشت روش اقساطی این خودرو را خریداری نماید. بسته به نوع روش خرید خودرو، موعد تحویل از مرداد 99 تا آبان و آذر 99 متفاوت است. در زیر می‌توانید شرایط فروش پیکاپ فوتون تونلند بنزینی را مشاهده نمائید:

شرایط فروش پیکاپ فوتون بنزینی

شرایط فروش پیکاپ فوتون دیزلی

قیمت پیکاپ فوتون تونلند در نسخه دیزلی نیز 555 میلیون تومان اعلام شده است. متقاضیان می‌توانند با شرکت در شرایط فروش پیکاپ فوتون تونلند دیزلی، این خودرو را به چهار روش پرداخت نقدی و هشت روش با پرداخت اقساطی خریداری نمایند. موعد تحویل پیکاپ فوتون دیزلی نیز بسته به انتخاب مشتریان از مرداد 99 تا آبان و آذر 99 متفاوت است. در ادامه می‌توانید شرایط فروش پیکاپ فوتون تونلند دیزلی را مشاهده نمائید:

شرایط فروش پیکاپ فوتون دیزلی

مشتریان می‌توانند برای ثبت نام این دو خودرو به وب‌سایت ایران خودرو دیزل مراجعه نمایند. هزینه شماره گذاری هر خودرو 282 هزار تومان اعلام شده و هزینه بیمه شخص ثالث و بدنه بر عهده مشتری می‌باشد. همچنین در صورت ایجاد تغییر در هرکدام از قسمت‌های خودرو، مشتری ملزم است هزینه اضافه تر را پرداخت نماید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد