موضوعات داغ

والتری بوتاس; احتمال نمی‌دادم به خط پایان برسم

عکس نویسنده
پرهام تحصیلی
نویسنده
عکس مطلب اول

والتری بوتاس، راننده تیم مرسدس، اعلام کرد که در دورهای پایانی از سالم ماندن خودرو W11 تا پایان مسابقه مطمئن نبوده است.

با وجود اینکه والتری بوتاس توانست در رقابتی نسبتا راحت، پیروزی مسابقه اتریش را به دست بیاورد، اما در بخش هایی از مسابقه با هم تیم خود، لوئیس همیلتون، رقابت نزدیکی داشت.

در طول مسابقه هر دو خودرو مرسدس دچار مشکل سیستم هیدرولیک شده بودند به صورتی که این ایراد باعث ایجاد مشکل در گیربکس خودرو ها شده بود. به همین منظور تیم به هر دو راننده خود دستور داد تا از درگیری با یکدیگر دوری کنند و این یک دستور حیاتی است.

بوتاس توانست در دورهای پایانی خودروی خود را مدیریت کند و به سلامت از خط پایان عبور کند. اما با استرس بسیار فراوان از ترس نرسیدن به خط پایان

ما مجبور به مدیریت خودرو بودیم. واقعا نمی‌توانستیم از تمام توان خودرو استفاده کنیم و در بعضی از مواقع مدیریت خودرو و رتبه بسیار کار سختی بود. خوشحالم که موفق شدیم هر دو خودرو را به خط پایان برسانیم. در جدول رده‌بندی فعلا تیم برتر هستیم و این یک شروع خیلی خوب برای ماست.

همیلتون در این مسابقه برای دومین بار طی ۳مسابقه آخر فرمول یک با الکس آلبون برخورد کرد و همانند برزیل پارسال شانس رسیدن به سکو را از آلبون گرفت. بابت این برخورد همیلتون ۵ ثانیه پنالتی زمانی گرفت، اما بوتاس با وجود پنالتی همیلتون باز هم خطر حمله لوئیس را کاملا جدی میدانست.

در طول مسابقه فشار زیادی وجود داشت. اگر حتی یک اشتباه کوچک انجام می‌دادم لوئیس آماده حمله بود و همه میدانیم او چقدر سریع است. خوشحالم که توانستم مسابقه را مدیریت کنم، شروع فصل بهتر از این نمی‌توانست باشد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد