موضوعات داغ

خبر خوب فراری برای هوادارانش؛ به روز رسانی‌ها را به اتریش می‌رسانیم

عکس مطلب اول
فراری در حال سرعت بخشیدن به روند توسعه خود است تا به روز رسانی بزرگ خود را هرچه زودتر به دست تیم برساند. قرار بود که این به روز رسانی در گرندپری سوم فصل در مجارستان آورده شود، اما بعد از دیدن کمبودهای خودرو در گرندپری اتریش و ناموفق بودن در رساندن هر دو خودرو به مرحله سوم تعیین خط، تصمیم بر آن دارند تا هرچه زودتر این تغییرات را درخودرو اعمال کنند. لوئیس کامیلیری، مدیر عامل اسکودریا، در این خصوص می‌گوید:

این رده، قطعا جایگاهی نیست که تیمی مثل فراری باید داشته باشد و ما باید سریعا به چنین مسئله‌ای واکنش نشان دهیم. مشخص است که باید در همه زمینه‌ها پیشرفت کنیم. تنها راه حل واکنش نشان دادن به آن است و من خوشحالم که ماتیا و همه تیمش توان‌شان را در هر سطحی به کار گرفته‌اند.



بیانیه تیم فراری نیز بدین شرح می‌باشد:

خودروی SF1000 حتی در مقایسه با آنچه در نظر داشتیم، انتظارها را برآورده نکرده است. به همین دلیل، چند وقتی است که روند توسعه به نهایت سرعت خود رسیده است. امید بر آن داریم که کل بسته ایرودینامیکی، یا حداقل قسمتی از آن را که قرار بود در گرندپری مجارستان به عنوان به روز رسانی بیاوریم، در آخر هفته بعدی داشته باشیم. اینگونه نخواهد بود که این قطعات به طور کلی فاصله را با تیم‌های پیشتاز از بین ببرد. اما بهبود در زمان دورها این اجازه را به تیم می‌دهد که در رده‌بندی بالاتر بیاید و رانندگان را در شرایط بهتری قرار دهد تا بتوانند استعداد خود را نشان دهند.علاوه بر این موضوع بررسی کردن این مسیر، به عنوان مسیر درست برای گام برداشتن نیز مطرح است، دقیقا به این خاطر که امکان داشتن دو به روز رسانی پشت سر هم را فراهم خواهد کرد.


نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد