موضوعات داغ

داخل صندلی مرسدس بنز S کلاس چه خبر است؟ + فیلم زیرنویس فارسی

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

بدون شک کمپانی خودروسازی مرسدس بنز یکی از بهترین تولید کنندگان وسایل نقلیه لوکس در جهان است و در رأس این هرم، خودروی سدان لوکس "مرسدس بنز S کلاس" قرار گرفته که با ویژگی‌های منحصربه فرد و بسیار زیاد راحتی، ایمنی و... تبدیل به یک گزینه بسیار مناسب برای مشتریان ثروتمند شده است.

همانطور که احتمالا می‌دانید، کمپانی خودروسازی مرسدس بنز نسخه های جدید "S کلاس" را به همراه انبوهی از فناوری‌های جدید صنعت خودروسازی و همچنین ویژگی‌های ایمنی چشمگیر عرضه می کند. حال امروز به سراغ یکی از فاکتورهای منحصربه فرد این خودرو، یعنی صندلی های کاملا راحت و منحصربه فرد آن که باعث شده در جهان بهترین باشد، رفته ایم و می خواهیم نگاهی دقیق تر به امکانات بکار رفته داخل آن داشته باشیم!

درست فهمیدید!، به طور استاندارد یک صندلی مرسدس بنز S کلاس به سیستم‌های مختلف گرمایشی، سرمایشی، ماساژور، تنظیم کننده‌های مختلف و همچنین تجهیزات ایمنی و ایربگ های جانبی مجهز شده است که به راننده کمک می‌کند یک تجربه لذت بخش از رانندگی با خودروی مرسدس بنز S کلاس داشته باشد، اما در ادامه این سوال بوجود می‌آید که تمامی این امکانات چگونه در یک صندلی جا شده است.

به همین منظور گروه خودروبانک یک ویدیو با زیرنویس فارسی آماده کرده است که با تماشای آن می‌توانید به چیدمان سیستم‌های ذکر شده در صندلی راننده مرسدس بنز S کلاس پی ببرید، این درحالیست که امکانات ذکر شده مربوط به صندلی راننده می‌شود و برای سرنشینان عقب اتومبیل حتی امکانات بیشتری در نظر گرفته شده است که پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این ویدیو هیجان انگیز را از دست ندهید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد