موضوعات داغ

تمرین دوم دومین گرندپری فرمول یک اتریش 2020؛ صدرنشینی مکس ورشتپن

عکس مطلب اول

لندو نوریس به دلیل سبقت گرفتن در زمان پرچم زرد در تمرین اول، جریمه شده است. این جریمه شامل سه رده پنالتی جایگاه در شروع مسابقه و 2 نمره منفی در گواهینامه مسابقه‌ای او خواهد بود.

گزارش تمرین دوم

17:37 – گروژان، جیوویناتزی، لطیفی، رایکونن و لکلرک تنها رانندگان در پیست هستند.

17:38 – مشکل نیکولاس لطیفی در تمرین اول مربوط به گیربکس خودرو بوده است و نه پاوریونیت.

17:43 – به دلیل اینکه آب و هوای فردا به شدت بارانی پیش بینی شده است، در صورت برگزار نشدن مرحله تعیین خط، طبق قوانین نتیجه آخرین تمرین برگزار شده برای جایگاه رانندگان در خط شروع مسابقه در نظر گرفته خواهد شد. به همین دلیل این تمرین نیز می‌تواند برای مسابقه بسیار مهم باشد.

17:46 – در حال حاضر، استرول، پرز و کویات سه راننده برتر این تمرین هستند.

17:49 – دنیل ریکاردو در پیچ شماره 9 کنترل خودرو را از دست داده و به شدت با دیواره پیست برخورد می‌کند. پرچم قرمز به اهتزاز در می‌آید و فعلا باید منتظر فرمان شروع ادامه تمرین باشیم.

• دنیل ریکاردو به مرکز پزشکی پیست انتقال داده می‌شود. کمی در پیاده شدن از خودروی پزشکی به نظر می‌رسید در پای چپ خود احساس درد می‌کند.

18:00 – پیست به شرایط عادی بازمی‌گردد و لوئیس همیلتون اولین راننده‌ای است که پای به آن می‌گذارد.

18:03 – لوئیس همیلتون با تایر مدیوم زمانی سریع‌تر زمان سافت‌های ریسینگ پوینت ثبت می‌کند تا به رده اول این تمرین برسد.

18:04 – مکس مشکل قدرت در خودرو دارد و تیم در رادیو به او اعلام می‌کند که به پیت‌لین برگردد. سرجیو پرز با تایر سافت بار دیگر سریع‌ترین زمان پیست تا به اینجا را ثبت می‌کند.

18:05 – زمان ثبت شده توسط سرجیو پرز نزدیک‌ترین به زمان پول پوزیشن گرندپری قبل توسط بوتاس است؛ 1:04.08718:07 – حدودا یک ساعت تا پایان این تمرین زمان باقی‌مانده است. پرز، ورشتپن، نوریس، ساینز، بوتاس، همیلتون، استرول، رایکونن، لکلرک و فتل ده نفر برتر هستند.

18:09 – آلبود در پیچ شماره 3 اسپین شده اما مشکلی برای خودرو به وجود نمی‌آید.

18:18 – همیلتون با تایر مدیوم در رده نهم قرار دارد. بوتاس نیز با تایر سافت 0.5 ثانیه کندتر از پرز است. دور سباتسین فتل که با آن به رده پنجم رسیده بود به دلیل رعایت نکردن محدوده پیست حذف شد و به همان رده پانزدهم برمی‌گردد.

18:21 – 45 دقیقه به پایان؛ پرز، بوتاس، ورشتپن سه نفر برتر هستند.

18:21 – 45 دقیقه به پایان؛ پرز، بوتاس، ورشتپن سه نفر برتر هستند. لنس استرول با ثبت زمانی 0.364 ثانیه کندتر از پرز خود را به رده دوم می‌رساند.

18:23 – اکثر رانندگان در حال شبیه سازی دورهای تعیین خط هستند.

18:24 – مکس با تایر سافت سریع‌ترین سکتور اول پیست را ثبت می‌کند. در سکتور دوم او کمی زمان از دست می‌دهد و در نهایت به فاصله 0.114 ثانیه‌ای پرز می‌رسد. رده دوم برای ورشتپن تا به این لحظه. زمان ورشتپن نیز توسط داورها حذف می‌شود تا همچنان ریسینگ پوینت رده اول و دوم را در اختیار داشته باشد.

18:27 – در رادیوی بوتاس اعلام می‌شود که احتمالا زمان‌های این تمرین برای رده‌بندی جایگاه شروع مسابقه استفاده خواهد شد و نیاز به یک دور تمیز داریم. بوتاس در جواب این رادیو سریع‌ترین دور تمرین را ثبت می‌کند؛ 1:03.703

18:30 – مرسدس اعلام کرده است که مشکل گرندپری قبلی در خودرو دیگر مشاهده نمی‌شود و به نظر می‌رسد آن‌ها توانسته‌اند این مشکل را به طور کامل حل کنند.

18:32 – مکس ورشتپن با زمان 1:03.660 به صدر جدول زمانی این تمرین صعود می‌کند.

18:32 – مکس ورشتپن با زمان 1:03.660 به صدر جدول زمانی این تمرین صعود می‌کند. دنیل ریکاردو مشکلی برای ادامه این گرندپری نخواهد داشت.

18:34 – نیم ساعت مانده به پایان، ورشتپن، بوتاس، پرز، استرول، ساینز، همیلتون، آلبون، نوریس، لکلرک و اوکون ده نفر برتر هستند.

18:41 – مقدار بارش باران برای فردا آنچنان نگران کننده نیست، سرعت باد در روز شنبه ممکن است امکان پرواز برای هلیکوپتر پزشکی را از بین ببرد. به همین دلیل ممکن است مرحله تعیین خط برگزار نشود.

18:45 – رانندگان در این زمان در حال شبیه سازی استراتژی‌های مختلف برای مسابقه هستند. به همین دلیل جدول زمانی تغییر زیادی نخواهد کرد.

18:50 – الکس آلبون در پیچ شماره 8 کنترل خودرو را از دست می‌دهد اما فقط به تله سنگ‌ریزه بیرون پیچ می‌رود و مشکلی برای خودرو پیش نمی‌آید.

18:58 – جدول هنوز تغییری نکرده است. در سرعت مسابقه‌ای، ردبول‌ها قوی‌تر از مرسدس به نظر می‌رسند اما در روز یکشنبه دمای هوا پایین‌تر است و این موضوع می‌تواند به مرسدس کمک کند.

19:02 – فتل در رادیو اعلام می‌کند که هنوز با بال جلو مشکل دارد. همیلتون نیز بعد از تغییر تنظیمات خودرو به پیست برمی‌گردد.

19:06 – پرچم شطرنجی به اهتزاز در می‌آید و تمرین دوم با رده‌بندی زیر به پایان می‌رسد:

رده بندی رانندگان در تمرین دوم دومین گرندپری اتریش 2020

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد