موضوعات داغ

منتظر سورپرایز های بیشتری از نوریس باشید

عکس نویسنده
پرهام تحصیلی
نویسنده
عکس مطلب اول

آندریاس سیدل، مدیر تیم مکلارن، به رقبای خود در رابطه با استعداد لندو نوریس هشدار داده است. به گفته سیدل، لندو استعداد بسیاری برای شکوفا شدن دارد و باید منتظر سورپرایز های بیشتری از او باشیم.

پس از شروع مسابقات ۲۰۲۰ فرمول یک و بعد از گذشت دو مسابقه پشت سر هم اتریش، لندو توانسته است در رده بندی قهرمانی رانندگان جایگاه سوم را برای خود کند در حالیکه رده اول و دوم در اختیار رانندگان مرسدس است.

جدول رده بندی قهرمانی رانندگان
بهترین نتیجه نوریس تا قبل از شروع فصل ۲۰۲۰ فرمول یک کسب رده ششم در مسابقات بحرین و اتریش بوده است. با این حال توانست در دو مسابقه اخیر رده سوم و پنجم را کسب کند و رکورد های خودش را بهبود دهد.

آندریاس سیدل با ارزیابی امتیازاتی که نوریس تا اینجا بدست آورده است و توجه به پتانسیل بالای او افزود:

در طول زمستان نوریس توانست با تیم همکاری بسیار خوبی داشته باشد، به بهترین وجه ممکن خودش را برای آخر هفته مسابقات آماده کند و یک تعامل عالی با مهندسان اش ایجاد کند. نتیجه کارهای او را در مسابقه ابتدایی فصل ببینید. برای پیشرفت او مرزی وجود ندارد و مشتاقانه آماده همکاری با او در سالهای آینده هستم.

یادمان باشد فصل ۲۰۱۹، اولین فصل حضور لندو نوریس در فرمول یک بود، با این حال لندو توانست با عملکرد مناسب و ثبات لازم در طول مسابقات برای خودش اسم و رسمی دست و پا کند. عملکرد مناسب نوریس در فصل ۲۰۲۰ باعث شده تا تیم مکلارن بتواند پس از برگزاری دو مسابقه ابتدایی فصل رتبه دوم جدول سازندگان را به خود اختصاص دهد.

جدول رده بندی سازندگان
آندریاس در ادامه افزود:

گذراندن اولین فصل در فرمول یک برای تمام تازه کار ها سخت است. وقتی شما برای اولین بار به عنوان یک راننده پا به فرمول یک می‌گذارید با مواردی آشنا می‌شوید که توقع آنها را نداشته اید و این انرژی بسیاری از شما خواهد گرفت. لندو نیز مانند هر تازه کار دیگری در مقطعی از فصل با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کرد.

از بیرون که نگاه کنید، فرمول یک فقط رانندگی در پیست است اما وقتی وارد آن می‌شوید با مواردی بسیار پیچیده تر روبرو خواهید شد. بازاریابی، رسانه ها، شرکای تیم و حامیان ما. این ها مواردی هستند که باید در خارج از خودرو برای روبرو شدن با آنها آمادگی داشته باشید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد