موضوعات داغ

تمرین اول گرندپری فرمول یک مجارستان 2020؛ همیلتون بالاتر از بوتاس در صدر

عکس مطلب اول

سومین گرندپری فصل 2020 فرمول یک در مجارستان تا دقایقی دیگر شروع خواهد شد و با گزارش زنده تمرین اول این گرندپری با شما همراه خواهیم بود. اطلاعات کلی در مورد این گرندپری را در این پست می‌توانید مشاهده کنید.

13:30 – از همین لحظه به صورت رسمی تمرین اول شروع می‌شود. رانندگان مک‌لارن اولین خودروهایی هستند که به پیست می‌آیند.

13:33 – سطح پیست فعلا خشک می‌باشد، اما هوا ابری است و احتمال بارش باران وجود دارد.

13:37 – فعلا تیم‌ها در حال زدن دورهای ابتدایی هستند و هنوز زمانی به ثبت نرسیده است.

13:41 – مکس ورشتپن اولین زمان این تمرین را ثبت می‌کند؛ 1:19.536

13:47 – در حال حاضر فقط دو راننده مرسدس و ورشتپن درون پیست هستند.

13:49 – لوئیس همیلتون بعد از بوتاس سریع‌ترین دورهای این تمرین تا به اینجا را ثبت کرده‌اند. زمان همیلتون 1:17.765 است. این زمان با تایر سافت ثبت شده است.

13:56 – هر دو ردبول در حال تست بال عقب جدید خودروی خود هستند. بال عقبی که برای داونفورس بالای این پیست طراحی شده است.

13:58 – تقریبا نیم ساعت از این تمرین گذشته و رده‌بندی رانندگان بدین صورت می‌باشد؛ همیلتون، بوتاس، ورشتپن، ریکاردو، لکلرک، اوکون، استرول، ساینز، پرز، لطیفی

14:06 – سرجیو پرز با تایر هارد خود را به رده سوم می‌رساند. پیر گسلی تنها راننده‌ای است که هنوز زمانی را به ثبت نرسانده. بزرگ‌ترین چالش رانندگان در این پیست ترمزگیری برای پیچ 1 بوده است.

14:09 – باران شروع به باریدن کرده است و اکثر رانندگان به پیت‌لین میآیند تا در صورت نیاز با تایرهای بارانی به پیست برگردند.

14:17 – رانندگان فعلا در گاراژ خود هستند و منتظر دستور تیم برای حضور دوباره در پیست. در همین حین رومن گروژان با تایر مدیوم دوباره به پیست برمی‌گردد. به نظر شرایط هنوز برای تایرهای خشکی مناسب است.

14:21 – کارلوس ساینز: ریسینگ پوینت سریع‌تر از ماست اما در کل فکر می‌کنم ما تیم منسجم‌تری هستیم.

14:24 – در حال حاضر مرسدس‌ها در صدر جدول قرار دارند. پرز با تایر سافت خود را به فاصله 0.5 ثانیه‌ای همیلتون می‌رساند و فعلا در جایگاه سوم قرار می‌گیرد.

14:28 – حدودا نیم ساعت مانده به پایان؛ بوتاس، همیلتون، پرز، استرول، ریکاردو، فتل، ورشتپن، لکلرک، نوریس و مگنوسن ده نفر برتر هستند.

14:36 – همیلتون با تایر هارد زمان 1:16.003 را ثبت می‌کند که سریع‌ترین زمان پیست تا به اینجاست. هم‌تیمی او، بوتاس، 0.086 ثانیه با او فاصله دارد، البته بوتاس زمان خود را با تایر مدیوم ثبت کرده.

14:44 – یک ربع مانده به پایان؛ همیلتون، بوتاس، پرز، استرول، ریکاردو، فتل، لکلرک، ورشتپن، نوریس و اوکون ده نفر برتر هستند.

14:46 – مگنوسن در رادیو به مهندسش می‌گوید که فرمان خودرو مشکل دارد. رنو نیز در رادیو به اوکون می‌گوید که سرعت‌مان از آن چیزی که فکر می‌کردیم بیشتر است.

14:55 – تنها پنچ دقیقه دیگر از این تمرین باقی است و به جز پیر گسلی که با مشکل موتوری روبروست، همه رانندگان برنامه‌های تیم را در پیست اجرا کرده‌اند.

14:58 – تنها تیمی که زیر یک ثانیه با مرسدس فاصله دارد، ریسینگ پوینت است. البته اطلاعاتی از مقدار سوختی که تیم‌ها در این تمرین استفاده کرده‌اند در اختیار نیست و نتیجه‌گیری کلی در مورد فاصله تیم‌ها در مرحله زمان‌گیری مشخص خواهد شد.

15:00 – پرچم شطرنجی به اهتزاز در می‌آید و این به معنی پایان تمرین نخست است.

نتایج کلی تمرین اول گرندپری فرمول یک مجارستان 2020

بخش اول نتایج
بخش دوم نتایج

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد