موضوعات داغ

داخل سوئیچ پیشرفته تسلا مدل X چه خبر است؟ + فیلم زیرنویس فارسی

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

کمپانی خودروسازی تسلا شاید در اولین تلاش خود با ساخت "تسلا رودستر" چندان موفق نبود، اما چندن سال بعد با راه اندازی تسلا مدل S توانست انقلابی در صنعت خودروسازی و خودروهای الکتریکی ایجاد کند و به دنبال آن با طراحی و ساخت محصولات مختلفی همچون "تسلا مدل X"، "تسلا مدل 3"، "تسلا مدل Y" و یا حتی خودروی پیکاپ "تسلا سایبرتراک"، موفق به جلب اعتماد عموم مشتریان در سراسر جهان شده است، تا جایی که اخیرا گفته شد ارزش این خودروساز آمریکایی از تویوتا هم بیشتر شده است.

یکی از محصولات منحصربه فرد تسلا، قطعا شاسی بلند این شرکت خواهد بود که بسیاری از ویژگی های جالب را در خود جای داده است که نمونه منحصربه فرد آن می تواند درب های عقب آن موسوم به "درب های فالکون" باشد که همچون بال پرندگان به سمت بالا باز می شود. این خودرو نوآوری های متعددی در خود جای داده است، اما امروز به سراغ عضو کوچکی از دریای امکانات و تکنولوژی های بکار رفته در این اتومبیل، یعنی "سوئیچ" آن خواهیم رفت که متفاوت از سوئیچ هر خودروی دیگری طراحی شده و دسترسی متنوعی به کاربران برای باز کردن درب های اتومبیل می دهد.

امروز در خودروبانک یک ویدیو برایتان آماده کرده ایم که در ابتدا نگاهی کوتاه به ویژگی های این سوئیچ و دسترسی های آن برای کاربران خواهیم داشت و پس از آن، با چاقو به جان این سوئیچ افتاده و قطعات آن را از یکدیگر باز می کنند تا ببینیم که در داخل این سوئیچ پیشرفته چه خبر است. در ادامه می توانید این ویدیو را با زیرنویس فارسی در خودروبانک شاهد باشید و پیشنهاد می کنیم که به هیچ وجه آن را از دست ندهید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/4/31
سلام به همگی
فیلم خوبی بود ولی در مورد یه کلمه آزار دهنده : سوییچ .
من درست متوجه نشدم آیا معنی KEY می شه سوییچ؟ اگه کلید ماشین می شه سوییچ پس اونی که سوییچ رو واردش می کنیم می چرخونیم چیه؟
سوییچ یه وازه لاتین هست ولی به هیچ وجه توی این فیلم از کلمه سوییچ استفاده نشده پس یا ما برره ای هستیم یا اونا.
شما به عنوان یک گروه تخصصی خودرویی که مو رو از ماست بیرون می کشین می تونین در این فرهنگ سازی تلفظ درست این کلمه تاثیر داشته باشین.