موضوعات داغ

فراری; مشکلات جدی تر از چیزی است که انتظار داشتیم

عکس نویسنده
پرهام تحصیلی
نویسنده
عکس مطلب اول

مدیر تیم فراری، ماتیا بینوتو، بعد از عملکرد ضعیف فراری در سه مسابقه ابتدایی فصل ۲۰۲۰ فرمول یک اعلام کرده است که مشکلات جدی تر از چیزی است که انتظار داشتیم و شرایط خودرو از زمان تست های پیش از فصل تا به امروز اصلا مناسب نیست

از زمان برگزاری تست های پیش از فصل بارسلونا مشخص بود که تیم فراری نتوانسته است خودرو ایده‌آلی را آماده کند. اما بعد از برگزاری اولین مسابقه فصل مشخص شد که این مشکلات بسیار جدی خواهند بود.

حتی بعد از انجام یک سری از به‌روزرسانی بر روی خودرو SF1000 در مسابقه دوم اتریش و تکمیل به‌روزرسانی های فراری در مسابقه مجارستان، فراری نتوانست رتبه ایی بهتر از ۶ام و ۱۱ام را کسب کند. بینوتو در این باره گفت:

فکر می کنم در بارسلونا برای همه مشخص شده بود که به اندازه کافی سریع نیستیم، با این حال انتظار چنین شرایط سختی را نداشتیم. شرایط از چیزی که انتظار داشتیم بدتر است. دو هفته تا سیلورستون زمان داریم ما در مارانلو تمام تلاش خود را برای بهبود همه جانبه خودرو به کار خواهیم بست. نیاز به یک تحلیل جامع در رابطه با عملکرد خودرو و عملکرد تیم داریم و یک راه حل دقیق برای بهبود آن. باید به بهترین وجه کار خود را انجام دهیم.

پس از برگزاری اولین مسابقه فصل در اتریش، مدیر تیم فراری اعلام کرده بود که در روز تعیین خط در پیچ ها ۰.۳ ثانیه و در مستقیمی های پیست ۰.۷ ثانیه زمان از دست می‌دهند. متاسفانه برای فراری شرایط هنوز بهبود پیدا نکرده است. در همین رابطه ماتیا افزود:

در پیچ ها سرعت لازم را نداریم، در مستقیمی ها نیز سرعت لازم را نداریم. این ها مشکلاتی نیستند که بتوان سریعا آنها را حل کرد. باید صبر بیشتری داشته باشیم، همانطور که گفتم خودرو باید در تمام قسمت ها پیشرفت داده شود و این کار آسانی نیست. چقدر زمان خواهد برد؟ اصلا نمیدانم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد