موضوعات داغ

سباستین فتل جایگزین چه کسی خواهد شد؟

عکس نویسنده
پرهام تحصیلی
نویسنده
عکس مطلب اول

راننده مکزیکی تیم ریسینگ پوینت، سرجیو پرز، در پاسخ به این سوال که در صورت به واقعیت پیوستن شایعات پیرامون قرارداد احتمالی فتل با ریسینگ پوینت، سباستین فتل جایگزین چه کسی خواهد شد؟ گفت:

واضح است! اگر تیم تصمیم به بستن قرارداد با سب داشته باشد، کسی که باید برود من هستم

قهرمان چهار دوره مسابقات جهانی فرمول یک هنوز با تیمی وارد قرارداد جدید برای فصل ۲۰۲۱ فرمول یک نشده است. فتل گزینه های زیادی پیش روی خود ندارد، تیم های رنو و مکلارن ترکیب رانندگان خود برای فصل آینده را مشخص کرده اند و ردبول نیز از ترکیب فعلی رانندگانش ابراز رضایت دارد. تنها تیم مرسدس است که هنوز با هیچ یک از دو راننده خود برای فصل ۲۰۲۱ قراردادی امضاء نکرده است، اما بعید به نظر می رسد که بخواهند ترکیب موفق فعلی خود را از دست بدهند.

بنابراین فتل گزینه های چندانی پیش روی خود نخواهد داشت و شاید با توجه به توانایی که خودرو ریسینگ پوینت در این فصل از خود نشان داده و دانستن این نکته که این تیم در فصل آینده به زیر پرچم استون مارتین خواهد رفت، بهترین گزینه برای او باشد.

مشخص شده است که مذاکرات اولیه بین فتل و مقامات ریسینگ پوینت انجام شده است. به همین سرجیو پرز معتقد است با توجه به مذاکرات اولیه و توجه به این نکته که هم تیمی او، لنس استرول، پسر مالک تیم است، شناخت کسی که صندلی خود را ترک خواهد کرد کار سختی نیست.

من خودم هم پدر هستم، من هم بودم پسرم را از تیم خارج نمی‌کردم. شایعات بسیاری وجود دارد اما باید بدانید من با تیم قرارداد دارم، اما بله، بندی در قرارداد من وجود دارد که می‌تواند راه را برای آمدن فتل باز کند. در تمام قرارداد ها، بند های مختلفی وجود دارد. این بند بیشتر در رابطه با حامیان مالی است و من با حامیان خود به سختی در حال مذاکره هستم تا امکان استفاده از این مورد را ایجاد نکنم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد