موضوعات داغ

افزایش 10 تا 20 درصدی نرخ معاینه فنی خودروها

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

سعید قیصر، مدیر امور اجرایی معاینه فنی خودروهای سبک کشور با اشاره به افزایش نرخ معاینه فنی خودروهای سبک، اعلام کرد که اکنون نرخ دریافت معاینه فنی خودروهای سبک در کشور معادل 37 هزار تومان است، ولی باتوجه به شرایط و باری که مراکز معاینه فنی خودروها تحمل می کنند، قرار است که در آینده بین 10 تا 20 درصد به این رقم افزوده شود.

مدیر امور اجرایی معاینه فنی خودروهای سبک کشور با اشاره به اهمیت معاینه فنی و دریافت روزانه 35 هزار خودرو در معاینه فنی های عادی و برتر، عنوان کرد که موضوع کاهش آلایندگی و اخذ معاینه فنی برای خودروها یک اصل است و باید از سوی رانندگان و صاحبان وسایل نقلیه رعایت شود. به مردم و مالکان خودرو توصیه می شود که به مراکز معاینه فنی خودرو اطمینان داشته و به منظور حفاظت از محیط زیست و حفظ سلامتی شهروندان و همچنین اطمینان از میزان آلایندگی و ایمنی ماشین خود با پرداخت هزینه ای اندک به این مراکز مراجعه کنند.

به گزارش خودروبانک و به نقل از ایرانجیب، خودروهای فاقد معاینه فنی در محدوده شهر تهران توسط دوربین های مجهز در سیستم سیمفا شناسایی و اعمال قانون خواهند شد و خودروهای فاقد معاینه فنی که در شهر تهران تردد می کنند، روزانه 50 هزار تومان جریمه خواهند شد. لازم به ذکر است که همه مراکز معاینه فنی اکنون باز و آماده پذیرش خودرو هستند و ساعت کار آنان از ساعت 8 صبح تا 16:30 دقیقه به صورت اجباری خواهد بود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/5/1
معاینه فنی نیست
معاینه نون در بياره
خجالت هم نميکشید..مردم باید پول معاینه فنی همگانی بدن اونوقت آشغالهاي پنجاه سال پیشو سوار شن و اتوبوس های مملکت صدتای سواری دود تولید میکنه و هيچي نیست جز
اخاذي از مردم به هر بهانه ای