موضوعات داغ

اضافه شدن نوربرگرینگ، پورتیمائو و ایمولا به تقویم 2020؛ ایمولا امیدوار برای حفظ جایگاه در تقویم 2021

عکس مطلب اول

همانطور که در خبرهای گذشته به احتمال اضافه شدن نربرگرینگ به تقویم 2020 فرمول یک اشاره شده بود، دیروز به صورت رسمی این اتفاق افتاد. به همراه نربرگرینگ، پیست‌های پورتیمائو پرتغال و ایمولای ایتالیا نیز به تقویم این فصل اضافه شدند تا در این فصل عجیب و غریب، بیش از پیش شاهد هیجان و پیست‌های جذاب باشیم. اوبرتو سلواتیکو، رئیس پیست ایمولا، امیدوار است که این حضور در تقویم فرمول یک برای سال 2021 نیز ادامه دار باشد و آن‌ها بتوانند باز هم میزبان یک رقابت فرمول یک شوند. تفاوت دیگری که گرندپری ایمولا با سایر رقابت‌های این فصل خواهد داشت این است که تنها در دو روز برگزار می‌شود. سلواتیکو در مصاحبه با اتواسپرت می‌گوید:

سال‌هاست که به دنبال چنین هدفی هستیم. مدت زیادی با سران فرمول یک صحبت کردیم، و حالا به هدفی که برای آن تلاش کرده‌ایم دست یافتیم. فکر می‌کنم میراث ما بسیار مهم است. ما این فرصت را فصط به خاطر کووید به دست نیاوردیم، بلکه به دلیل اینکه فرمول یک نیاز دارد به پیست‌های تاریخی و جایی که طرفداران شور آن را دارند برگردد، نیز بوده است. در تلاشیم تا این موقعیت را در فصل آینده نیز داشته باشیم، ولی فکر می‌کنم همه این‌ها باید بعد از مسابقه مطرح شود. هدف ما کاملا مشخص است. اشتیاق ما انگیزه اصلی ماست. [برگزاری گرندپری در دو روز] چیزی جدید می‌باشد. فرمول یک اعلام کرد که برای ایمولا احتیاج به یک نوآوری دارد و ما این شیوه برگزاری را امتحان خواهیم کرد و به نظرم خوب پیش خواهد رفت.

مایکل مسی برای بازرسی به ایمولا آمد و بسیار از شرایط پیست شگفت‌زده شد. از پیست تعریف کرد و مشخصا احساس غرور به ما دست داد. در حال حاضر نیاز به تغییر هیچ‌چیز نداریم. چند مورد جزئی را باید بهبود دهیم، اما چیز سنگین یا مهمی نیست. در روز جمعه وزیر بهداشت ما اعلام کرد که احتمالا بعد از سپتامبر شرایط برای حضور تماشاگران در رویدادها فراهم شود. پس دعا می‌کنیم که این اتفاق بیافتد و امیدواریم تماشاگران بتوانند سکوهای پیست را پر کنند، ولی هیچ‌چیز قطعی نیست. شرایط روز به روز می‌تواند تغییر کند، پس پیش‌بینی آن بسیار سخت است. مشخصا در آن زمان ایتالیا شرایط متفاوتی نسبت به تابستان دارد، اما فکر می‌کنم برای مردم جذاب باشد که بتوانند این مسابقه را از نزدیک تماشا کنند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد