موضوعات داغ

چرا اخیراً صدور کارت سوخت با تاخیر زیاد همراه بوده است؟

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور اعلام کرد که تا چند روز آینده برای تمامی کسانی که تقاضای خود را برای دریافت کارت سوخت به ثبت رسانده است، کارت هوشمند سوخت صادر شده و ارسال خواهد شد. این تاخیر مربوط به خودروهای عمومی و گازوئیل سوز نشده و تنها مربوط به خودروهای شخصی می شود و شیوع ویروس کرونا در کشور، مسبب اصلی ایجاد تاخیر بوده و به زودی کارت سوخت به دست متقاضیان خواهد رسید.

به گزارش خودروبانک و به نقل از ایسنا، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور در ادامه افزود: پیش از این مدت زمان انتظار برای صدور و ارسال کارت سوخت 40 روز بوده است، اما اکنون این فرایند طولانی تر شده و تلاش می کنیم تا در سریع ترین زمان ممکن کارت های جدید را صادر کرده و به نیاز متقاضیان پاسخ دهیم. لازم به ذکر است که متقاضیان دریافت کارت سوخت جدید می توانند با مراجعه به دفاتر پلیس +10 و یا از طریق سایت www.epolice.ir از نحوه صدور کارت خود مطلع شوند.

در پایان سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اضافه کرد که در حال حاضر مشکلی برای صدور کارت سوخت وجود ندارد و به تمام تقاضاهای موجود پاسخ خواهیم داد و افراد به راحتی می توانند تقاضای خود را برای صدور کارت سوخت جدید ثبت کنند. البته این موضوع بدان معنا نخواهد بود که برای هر خودرو دوبار کارت سوخت صادر می شود و در صورت مفقود شدن کارت یا هر دلیل دیگری، کارت سوخت المثنی صادر شده و کارت سوخت قبلی غیرفعال می شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد