موضوعات داغ

لندو نوریس; قهرمانی لوئیس همیلتون قطعی است

عکس نویسنده
پرهام تحصیلی
نویسنده
عکس مطلب اول

به نظر لندو نوریس قهرمانی لوئیس همیلتون قطعی و اجتناب ناپذیر است. لندو معتقد است لوئیس توانایی این را دارد تا تمام مسابقات باقی مانده را با پیروزی پابان دهد و برای ثبت یک رکورد جاودانه دیگر قدم بردارد.

همیلتون در پایان این هفته در حالی به پیست سیلورستون پا میگذارد که با یک پیروزی قاطع در مسابقه مجارستان توانست در جدول امتیازات با اختلاف 5امتیاز نسبت به هم تیمی خود، والتری بوتاس، در صدر جدول قهرمانی قرار بگیرد. تیم مرسدس نیز بار دیگر ثابت کرده است که هیچ جای رقباتی برای سایر حریفان باقی نخواهد گذاشت و پیروزی قاطع همیلتون در مجارستان نشانگر بالاترین حد آمادگی لوئیس است.

از لندو در رابطه با مسابقه خانگی اش سوال کردیم و اینگونه پاسخ داد:

دلیلی ندارد در هر مسابقه کسی جز لوئیس به پیروزی برسد، مگر برای اتفاقی رخ دهد یا برخوردی داشته باشد. او نسب به والتری بوتاس راننده برتری است، اگر هر دو در یک شرایط یکسان قرار داشته باشند همیلتون سرعت و عملکرد بهتری از خودرو خواهد گرفت. لوئیس تنها با یک خودرو در حال مسابقه دادن است و آن کسی نیست جز هم تیمی خودش، پس اگر اول نشد حتما دوم خواهد بود.

همیلتون به عنوان شانس اول پیروزی به مسابقه خانگی خودش پا خواهد گذاشت. مسابقه ایی که در صورت پیروزی در آن توانسته است از 7 مسابقه قبلی که در این پیست برگزار شده است 6 پیروزی و در کل مسابقات این پیست 7 پیروزی را کسب کند و این رکوردی جاویدان در سیلورستون خواهد بود.

از سوی دیگر راننده بریتانیایی مکلارن، لندو نوریس پس از کسب نتایج خوب در دو مسابقه ابتدایی فصل با یک عملکرد ضعیف در پیست مجارستان به کار خود پایان داد و حال چشم امید به پیست سیلورستون دوخته است.

احساس عجیبی است که به مسابقه خانگی ات بری اما هیچ هواداری داخل پیست نباشد. ای کاش همه چیز مثل قبل بود و هواداران به پیست راه داده میشدند. به خصوص در این هفته. همه خانگی بودن مسابقه خانگی به خاطر حضور طرفدارن است، وقتی کسی برای تشویق داخل پیست نیست تمام مسابقات یک شکل خواهند بود. این خیلی نا امید کننده است اما حداقل امیدواریم بتوانیم نتایج خوبی در خانه بگیریم.

مسابقه پیست سیلورستون برای همیلتون و نوریس مسابقه خانگی است اما از بین مرسدس و مکلارن، این مکلارن است که یک تیم انگلیسی حساب خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد